Код нації: Добірка найкращих креативів від ритейлерів до Дня вишиванки

Код нації: Добірка найкращих креативів від ритейлерів до Дня вишиванки

18.05.2024 09:00
  927
Дарія Осіїк

Вишитий одяг завжди мав величезне значення для українців. Вишивка – це своєрідний український код, який завжди передавав глибокі сенси, виконував роль оберегу, а також міг розповісти про місце народження та рід занятть. А ще вишиванки – це неймовірно крависо і стильно. RAU зібрав найкращі креативи, які створили ритейлери до Дня вишиванки.

Бренд вишиванок Etnodim опублікував ролик, у якому показав, як їх вишитий одяг носять українці – на прогулянку, у кав’ярню, на побачення і просто так. 

 

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Публикация от Etnodim (@etnodim)

Мережа магазинів Eva на своїй сторінці у Instagram запропонувала своїм клієнткам відео інструкцію, як зробити оригінальний макіяж, яким можна було доповнити світковий образ у День вишиванки.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Лінія магазинів EVA (@eva_ua)

Український модний бренд Must have опублікував звернення вишиванки до українок з нагадуванням, що, насправді, кожен день може бути Днем вишиванки, адже вишиті сукні і сорочки можна носити і з кедами, і з підборами, і на свято, і в офіс.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от NIVROKU – українське медіа (@nivroku_media)

Модний бренд Solmar показав як його команда компанії відсвяткувала цей день, вдягнувши вишиті сорочки “Сьогодні наша #SOLMARteam особливо красива, бо об’єднана любов’ю до національних традицій”, – написав ритейлер.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от SOLMAR | My Base (@solmar_official)

Аптека Доброго Дня за допомогою штучного інтелекту одягла к вишиванку Батьківщину-мати. Слоганом дня мережа обрала: «Вишиванка. Культурний код вишитий на серці». 

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Аптека Доброго Дня (@aptekadobrogodnia)

Одягнулась у вишиванки в цей день і команда мережі АЗК OKKO: “Сьогодні день, у який розглядання перехожих стає компліментом. Бо неможливо відвести погляд від такої краси. Коли дивишся на вишиванки, мимоволі починаєш думати про закладені у них змісти, символи та шифри”, – написали в компанії.

Мережа АЗК WOG нагадала, що вишиванки зберігають історію наших поколінь та наші традиції.

Мережа Сільпо закликала усіх одягати вишиванки частіше, щоб “душа тішилася від культурної ідентичності, яку вона носить у собі”.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Сільпо (@silpoua)

Мережа АТБ розповіла про значення найпоширеніших візерунків, які використовували для прикрашання наші предки.

Ритейлер Ашан згадав, що на нашій двадцятигривневій купюрі зображений Іван Франко у вишитій сорочці, який носив вишитий одяг у поєднанні з класичними піджаками, камізельками та тренчами.

Епіцентр створив карту вишиванок різних регіонів України.

Мережа Фокстрот показала свій бренд символ Фоксі у вишитому образі.

А компанія Makeup.ua підібрала бʼюті-засоби, які можна було використати для створення гармонійного макіяжу до вишиванок притаманних різним регіонам України.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от MAKEUP (@makeup.ua)

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку