Сергій Петрук, Diodika: Як покращити дизайн ТРЦ і магазинів за допомогою освітлення

Сергій Петрук, Diodika: Як покращити дизайн ТРЦ і магазинів за допомогою освітлення

17.01.2022 08:00
  907
Володимир Тиравський

Точне планування освітлення дозволяє створити різноманітні настрої й правильно розрахувати сприйняття приміщення.

Асоціація рітейлерів України у партнерстві з компанією Diodika провели в Park Inn By Radisson Troitska спільний workshop, присвячений реноваціям в торгово-розважальних центрах. Учасниками заходу стали представники таких компаній як Ашан, Епіцентр, Comfy, SOVA, Брокард-Україна, RDA, Depot Development Group, ТРЦ Komod, IDNT, Intertop, Мегаполіс Лайф, Dragon Capital та інших. Зокрема, Сергій Петрук, директор компанії Diodika, поділився секретами, як підкреслити дизайн ТРЦ і магазинів за допомогою освітлення. RAU пропонує основні тези його презентації.

Освітлення ТРЦ

У торгово-розважальних центрах потрібно рівномірно освітлювати загальні зони, підбирати лаконічний дизайн всередині та яскравий назовні, а також підкреслювати інтер’єр за допомогою LED-технологій.

Має бути загальна концепція для усього закладу, а у кожного світлового пристрою – своє застосування.

Освітлення магазинів

У магазинах потрібно використовувати акцентне й добре освітлення з фокусом на конкретний товар, підкреслювати декор та створювати затишок.

Але, наприклад, для меблевих магазинів акцентне освітлення тільки заважає, потрібно створювати атмосферу домашнього затишку.

А от для продуктових магазинів, навпаки, має бути акцентне освітлення на конкретний прилавок й правильний спектр температури.

У магазинах електроніки світло має візуально відокремлювати стелю і бути спрямоване у конкретне місце.

У магазинах косметики світильникам можна створити ефект стелі, а також важливим є високий CRI та висока освітленість.

Приклад зміненої концепції освітлення

На прикладі магазину Фокстрот можна виділити основні недоліки освітлення, а саме загальне світло світило усюди там, де, навіть не потрібно, не було жодних цікавинок, а відділ телевізорів був переосвітлений.

Наша компанія створила легку світлову стелю, тобто суцільна світлова лінія створила глибину й продемонструвала площу магазину, а також з’явилось легке фонове світло та були освітлені основні проходи.

Яскраво виражене акцентне світло було спрямовано на усі товари, крім груп великоъ побутовоъ ттехныки і ТБ, а різниця між загальним та акцентним освітленням була у два рази.

Ми зонували відділи, виділивши їх межі світловою лінією і підбирали різну специфіку освітлення для кожного з них.

Також підвищили коефіцієнт корисної дії освітлення, тобто замінилим лампи на світлові лінії й трекові світильники, які створили цілеспрямоване освітлення, а не розсіяне.

Впровадили деякі світлові цікавинки, зокрема елементи фігурних світильників у стилі кольорових кнопок пульту Play Station, а індивідуальне освітлення встановили у зоні очікування та кредитному відділі.

Проходи в зоні телевізорів освітили вузьким променем, використавши бленди для виключення потрапляння світла на екрани пристроїв.

Читайте також –

Висвітлити головне: чому компанія Diodika розширює присутність на ринку рітейлу


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  729
Усі новини ринку