
Novus відкрив новий супермаркет у Києві на провулку Балтійському (+фото)


Точне планування освітлення дозволяє створити різноманітні настрої й правильно розрахувати сприйняття приміщення.
Асоціація рітейлерів України у партнерстві з компанією Diodika провели в Park Inn By Radisson Troitska спільний workshop, присвячений реноваціям в торгово-розважальних центрах. Учасниками заходу стали представники таких компаній як Ашан, Епіцентр, Comfy, SOVA, Брокард-Україна, RDA, Depot Development Group, ТРЦ Komod, IDNT, Intertop, Мегаполіс Лайф, Dragon Capital та інших. Зокрема, Сергій Петрук, директор компанії Diodika, поділився секретами, як підкреслити дизайн ТРЦ і магазинів за допомогою освітлення. RAU пропонує основні тези його презентації.
У торгово-розважальних центрах потрібно рівномірно освітлювати загальні зони, підбирати лаконічний дизайн всередині та яскравий назовні, а також підкреслювати інтер’єр за допомогою LED-технологій.
Має бути загальна концепція для усього закладу, а у кожного світлового пристрою – своє застосування.
У магазинах потрібно використовувати акцентне й добре освітлення з фокусом на конкретний товар, підкреслювати декор та створювати затишок.
Але, наприклад, для меблевих магазинів акцентне освітлення тільки заважає, потрібно створювати атмосферу домашнього затишку.
А от для продуктових магазинів, навпаки, має бути акцентне освітлення на конкретний прилавок й правильний спектр температури.
У магазинах електроніки світло має візуально відокремлювати стелю і бути спрямоване у конкретне місце.
У магазинах косметики світильникам можна створити ефект стелі, а також важливим є високий CRI та висока освітленість.
На прикладі магазину Фокстрот можна виділити основні недоліки освітлення, а саме загальне світло світило усюди там, де, навіть не потрібно, не було жодних цікавинок, а відділ телевізорів був переосвітлений.
Наша компанія створила легку світлову стелю, тобто суцільна світлова лінія створила глибину й продемонструвала площу магазину, а також з’явилось легке фонове світло та були освітлені основні проходи.
Яскраво виражене акцентне світло було спрямовано на усі товари, крім груп великоъ побутовоъ ттехныки і ТБ, а різниця між загальним та акцентним освітленням була у два рази.
Ми зонували відділи, виділивши їх межі світловою лінією і підбирали різну специфіку освітлення для кожного з них.
Також підвищили коефіцієнт корисної дії освітлення, тобто замінилим лампи на світлові лінії й трекові світильники, які створили цілеспрямоване освітлення, а не розсіяне.
Впровадили деякі світлові цікавинки, зокрема елементи фігурних світильників у стилі кольорових кнопок пульту Play Station, а індивідуальне освітлення встановили у зоні очікування та кредитному відділі.
Проходи в зоні телевізорів освітили вузьким променем, використавши бленди для виключення потрапляння світла на екрани пристроїв.
Читайте також –
Висвітлити головне: чому компанія Diodika розширює присутність на ринку рітейлу