Ростислав Черевко, adidas Україна: Український ринок непередбачуваний
Як adidas Україна реагує на непередбачуваність вітчизняного ринку і швидко зростаючі запити покупців.
В Україні торгова марка adidas не потребує представлення. Компанія працює в нашій країні з 1996 року і є одним із найбільших гравців на ринку спортивного одягу. Adidas Україна відповідає за просування і поширення на території країни брендів adidas, Reebok. В інтерв’ю rau.ua директор adidas Україна Ростислав Черевко розповів про ефективну комунікацію з клієнтами, останні інновації компанії та перспективи українського ринку.
– Є якісь особливості роботи на українському ринку?
– Український ринок непередбачуваний. Тренди змінюються дуже часто. Так само варто відзначити швидко зростаючі запити покупців. Із підвищенням курсу долара, коли зросла вартість імпортного товару, у більшості українців виникли питання: «А що я за ці гроші отримую? У чому конкретно моя вигода?» Тому важливо, щоб клієнт міг отримати або якісніший сервіс, або поліпшений продукт.
– Коли покупець став вимогливішим? З чим це пов’язано?
– З моменту, коли почалися перші витки девальвації. Якщо раніше у людей була можливість частину доходу витрачати на продукти першої необхідності і при цьому відкладати, то зараз більшості не до заощаджень. Українці переглянули свої витрати і, якщо розстаються з грошима, то хочуть отримати якомога більше.
– Як реагуєте на це? Надаєте клієнту можливість отримувати більше?
– Наші співробітники контактують з клієнтами, завжди намагаючись зрозуміти, чого вони очікують від компанії і від продукту. Торік у Києві, Харкові та Одесі ми встановили стійки, де запитуємо покупців про те, що їм сподобалося/не сподобалося. Нам важливо знати думку кожного, для цього ми пояснюємо, навіщо клієнту витрачати свій час і залишати коментарі.
Просимо про це не тільки тих, хто зробив покупку, а, насамперед, тих, хто в магазин прийшов, але нічого не купив. Люди реагують позитивно, і з кожним тижнем кількість відгуків зростає.
– Якими інноваціями будете тішити українців?
– Одна з останніх – зона Test Your Run. Зараз вона працює в трьох магазинах adidas у Києві: ТРЦ Dream Town, Sky Mall і ЦУМ.
Це зона, де можна дізнатися про індивідуальні особливості стопи і техніки бігу. А також правильно підібрати бігові кросівки. Тут працюють навчені інструктори-спортсмени. Після тестування вони дають рекомендації з техніки бігу. Ми не хочемо просто продати кросівки і забути про покупця. Також у нас відкриті бігові клуби, у яких можна з професійними тренерами покращувати свої навички в легкій атлетиці. Для нас важливо дати пораду, досвід, знання.
Другий проект – Test Yourself. Це зона, у якій можна досліджувати організм: оцінити стан серцево-судинної системи, дізнатися біологічний вік, кісткову, м’язову і жирову масу тіла, силові показники, рівень гнучкості і витривалості. Завдяки цим даним ви можете відкоригувати тренування і відстежувати динаміку, якщо будете проходити тестування щомісяця. Цю зону можна знайти в магазині adidas Україна в ЦУМ.
Ще одна наша ініціатива – відкриті тренування. Наприклад, у магазинах Reebok у ТРЦ Gulliver, Sky Mall і ЦУМ проходять тренування з професійними тренерами з клубу CrossFit Banda, на які можуть прийти і позайматися всі охочі.
– Ці інновації впроваджені вперше в Україні? Чи в інших країнах були раніше?
– Схожі технології трохи раніше з’явилися в Європі. Але весь цей час вони розвивалися, і зараз, в Україні, ми використовуємо більш досконалі моделі, ніж наші колеги.
Є компанії, які використовують схожі технології, але у нас інша філософія. Ми створюємо по всій країні бігове співтовариство, до якого запрошуємо людей, залучаємо їх до спорту.
– Які плани на майбутнє?
– Запускаємо спортивний проект Creators Games. Це спортивні змагання, у яких команди змагаються в легкоатлетичних, функціональних дисциплінах, а також у футболі і чир-дансі. Торік ці змагання проводили тільки для співробітників компанії. Цього року ми пішли далі, і тепер запрошуємо всіх охочих. Даємо можливість тренуватися протягом кількох місяців з професійними тренерами.
– Як бачите перспективи українського ринку?
– Переконаний, усе буде добре. На ринку багато професіоналів у всіх сферах. І ця команда не дасть йому занепасти. Зараз до нас на співбесіди приходить багато молодих талантів. І це тішить. Коли є така молодь, такі команди, я вірю, що майбутнє за ними, і воно успішне.
Читайте також –
https://rau.ua/news/pribyli-adidas-s-krossovok/