Андрій Худо, Холдинг емоцій «!FEST»: Концепцію закладів нам підказує Львів та історія Галичини Співзасновник Холдингу емоцій «!FEST» про шлях від одного ресторану до найвідомішої мережі Львова, правила створення... Made In UkraineІсторії компаній 3 Березень 2017 3784
Як не налажати з рекламою на «жіночі свята»: бліц-опитування маркетологів Поради від топ-менеджерів компаній Wargaming, Uklon, Цитрус та Roman.ua. ДосвідМаркетинг 2 Березень 2017 1314
Андрій Шаповалов, Еко-Лавка: Тішить, що в Україні є виробники, які підтримують нашу ідею «Ми абсолютний лідер, це я можу впевнено сказати. І за кількістю магазинів, і за рівнем», – говорить Андрій Шаповалов,... Made In UkraineДосвід 2 Березень 2017 1973
Андрій Піонтковський, Cherry Berry: Останні два роки були розкішними! Засновник мережі Cherry Berry про те, як шукати постачальників, чому солодощі не варто продавати в магазинах, і як... Історії компанійПерсоналії 27 Лютий 2017 2791
Юрій Захарук, засновник Brotherhood: Чоловікам не важлива мода «Моделі одягу ми розробляємо спільно зі службовцями ЗСУ, СБУ, бійцями з різних підрозділів, які мають 10-15-річний... Made In UkraineІсторії компаній 24 Лютий 2017 1216
Філіп Литвинов, Sammy Icon: В Україні культуру яскравих шкарпеток створювали з нуля Про найпотужніші канали просування товару, перші в Україні шкарпеткомати Sammy Icon та експансію на закордонний ринок... Історії компанійДосвід 23 Лютий 2017 1621
7 простих кроків до експорту українського одягу та взуття в ЄС Торговий представник України Наталія Микольська про те, на що слід звернути увагу українським компаніям для того щоб... Made In UkraineДосвід 17 Лютий 2017 2681
Конкурент АТБ: Як Fozzy розвиває мережу Thrash! Керівник проекту Thrash! Михайло Притула про перші результати роботи нової торгової мережі Fozzy Group, а також подальші плани... Нові проектиНовини 17 Лютий 2017 2051
Як МЕTRO відроджувала бренд в Україні Директор з маркетингу METRO Україна Оксана Кулікова про відродження бренду мережі METRO в Україні,... ДосвідМаркетинг 16 Лютий 2017 1006
Олеся Чорна, Le Silpo: Середній чек в минулому році зріс на 20% В інтерв’ю для порталу MMR Le Silpo Project Manager Fozzy Group Олеся Чорна розповіла про особливості маркетингу Le Silpo, розвиток... ДосвідМаркетинг 16 Лютий 2017 1259
Ірина Круппа, Gulliver: Інформація про зв’язок ТРЦ з Поліщуком – просто чутки Генеральний директор БФК Gulliver Ірина Круппа про успіхи компанії в 2016 році, роботу в умовах складної економічної... ДосвідНовини компаній 14 Лютий 2017 2854
Усе по поличках: власниця Art store PODVAL про особливості роботи з українським hand-made Як на 70 кв. м помістити понад 150 різновидів товару, одночасно продавати сукні та арахісову пасту і за кілька тижнів... Історії компанійДосвід 13 Лютий 2017 2968