Микола Тищенко, Наша карта: Ресторанний бізнес приносить більше 15% річних Власник ресторанної компанії Наша карта Микола Тищенко про запуск мережі фастфудів, управління бізнесом і нові... ДосвідНовини 16 Січень 2018 2293
Якою має бути справжня персоналізація або чому феномен CRM застарів Керуючий партнер консалтингової компанії Kocce.net Дмитро Коссе про те, які помилки допускають рітейл-компанії при роботі... ДосвідМаркетинг 16 Січень 2018 897
Прекрасна Jasmine: як український бренд жіночої білизни збирається підкорювати східні країни Генеральний директор Jasmine Олена Очеретна про виведення бренду на зовнішні ринки, успішний старт онлайн-продажів і... Історії компанійПерсоналії 12 Січень 2018 3736
Тренди-2017/18 в SMM від українських експертів: історії провалів, меми, влоги, stories та інше Керівники Tabasco, QArea Inc., UAMaster, Danone Ukraine та інших компаній про те, як в 2018 році краще розвивати сторінки брендів у соціальних... E-commerceДосвід 11 Січень 2018 3396
Рік експериментів made in Ukraine: вектори розвитку українських брендів Освітні хаби, ко-воркінги, власний entertainment і незвичайні локації – чим ще в 2017 році змогли здивувати українські... Made In UkraineДосвід 27 Грудень 2017 2394
СЕО Watsons Томаш Вроблєвскі: Щоб робити успішний бізнес потрібно бути оптимістом Генеральний директор мережі магазинів Watsons Томаш Вроблєвскі про перспективні формати торгівлі, вплив міжнародних... ДержаваМіжнародний досвід 14 Грудень 2017 2885
Борис Марков, АТБ: Очікуємо лише погіршення кадрової проблеми Генеральний директор та голова наглядової ради концерну АТБ Борис Марков про кадровий голод в рітейлі, посилення... НовиниПерсоналії 13 Грудень 2017 1988
6-й павільйон: як бренд W8less відкривав шоу-рум на ВДНГ (+фотоогляд) Чим унікальний новий шоу-рум W8less, навіщо його відкрили, що в ньому можна знайти і як він виглядає. Made In UkraineВідкриття 13 Грудень 2017 2232
Флешмоб #МенеНеЗупинити: рітейлери поділилися своїми невдачами Серед компаній в флешмобі #МенеНеЗупинити вже відзначилися Вулична Їжа, Нова пошта, Гастромайстерня Confiture, Indposhiv, Вікно... ДосвідНовини 11 Грудень 2017 1649
Чому стандарти не працюють: п’ять основних «підводних каменів» Виконавчий директор компанії BINO Іван Терьохін про те, чому часто благі наміри по впровадженню стандартів... ДосвідНовини 11 Грудень 2017 831
Мережа Антошка про виведення нового бренду Hamleys, підсумки 2017 року та перспективи 2018-го Керівник мережі Антошка Олексій Погорелов про складнощі виведення на український ринок світових брендів, проблеми... НовиниНовини компаній 7 Грудень 2017 1197
П’ять фактів про покупців, які рітейлери не знають Колонка засновниці бренду SWEETBOX, консультанта по поведінковому маркетингу Олени Станаевой про те, як залучити й... ДосвідМаркетинг 5 Грудень 2017 1525