
Deeployalty інтегрувала картку лояльності Varus у Sense SuperApp: бонуси автоматично, покупки без зайвих кроків


Чому цьогоріч компанія Eva запустила новий формат – “Eva поруч”, і чи немає конкуренції серед різних форматів. На початку 2025 року мережа Eva мала 1109 магазинів, а станом на кінець вересня – 1140. У I півріччі було відкрито 29 торговельних точок. План на цей рік був – 65-70 магазинів, і поки мережа його дотримується.
Проте 11 точок довелося закрити через різні причини: ребрендинг, переїзд на кращу локацію або воєнні дії. В інтерв’ю УРТЦ Ольга Шевченко, виконавча директорка мережі магазинів Eva та eva.ua розповіла про різні формати Eva, розвиток електронної комерції, споживацькі тренди та поділилася планами. RAU публікує основні тези.
В Україні немає безпечного міста, проте мережа Eva закриває магазини лише тоді, коли працювати стає неможливим. Так, через просування російських військ закрився магазин у Добропіллі, а через постійні ракетно-дронові атаки – магазин в селі Межова Дніпропетровської області.
Формат Eva Beauty розрахований на просторі локації з високим трафіком в топових ТРЦ великих міст. Попри те, що ідеальні місця знайти непросто, в планах цьогоріч відкрити ще два нових Eva Beauty. Цей формат допоміг залучити нову аудиторію, яка не була клієнтами Eva. Конкуренції форматів в компанії не бояться. Перетин асортименту Eva Beauty та Eva складає всього 30-35%. Проте завдяки асортименту та сервісному підходу, у преміальному форматі збільшили середній чек у 2,5 раза в порівнянні зі стандартним київським магазином мережі.
До того ж в столичному ТРЦ Respublika Park представлені обидва формати, які добре один одного доповнюють.
Влітку 2025 року компанія представила ще один формат – “Eva поруч”, який дозволить заходити на невеликі площі – в ті локації, де є попит, але немає достатньо просторих приміщень, щоб відкрити стандартну Eva. У кожному такому магазині буде точка видачі посилок з eva.ua і можливість зробити замовлення в інтернет-магазині на спеціальному планшеті, за потреби навіть з допомогою продавця.
До кінця року у планах відкрити загалом 10 магазинів Eva поруч, а подальшу долю формату вирішать після оцінки експерименту в 2026-му.
Успіх будь-якого ритейлера визначається тим, наскільки він близький до споживача, як у фізичному вимірі, коли магазин знаходиться поруч із домом, так і у сервісному – швидко отримати товар онлайн чи офлайн з компетентним обслуговуванням.
Найважливіші три речі – доступність, актуальний асортимент і демократична цінова політика. Люди зараз дуже чутливі до співвідношення ціни та якості. Також покупці раціональні, шукають вигідні пропозиції.
Електронна комерція – це стратегічний напрям для компанії. Динаміка росту трафіку eva.ua в І півріччі 2025 року порівняно з аналогічним періодом 2024-го склала 26%, динаміка збільшення числа замовлень – 35%, а росту товарообігу – 56%. У 2024 році було запроваджено повноцінно модель маркетплейсу. Наразі eva.ua вже пропонує понад 160 000 власних товарів та ще асортимент від понад 160 продавців-партнерів.
В компанії вкладаються у розвиток цього напряму, зокрема на початку року придбали новий розподільчий центр у Броварах, щоб згодом, після ремонту та переобладнання, перевести туди склад роздробу, а потужності існуючого РЦ повністю спрямувати на обслуговування e-commerce.
Ключова ціль – збереження стабільності бізнесу. Також масштабування мережі, розвиток нових форматів та e-commerce. Працюватимуть над вдосконаленням сервісів – це власне той процес, який в компанії не припиняється ніколи.
Крім того, компанія буде продовжувати активну соціальну діяльність. З початку повномасштабного вторгнення компанія вже реалізувала 27 проєктів допомоги Силам оборони та постраждалим від російської агресії. Разом із клієнтами спрямували на ці ініціативи понад 117 млн грн.