Олег Трембіцький, FashionLogistics: Це не просто відкриття у Польщі, це експансія на ринок ЄС

Олег Трембіцький, FashionLogistics: Це не просто відкриття у Польщі, це експансія на ринок ЄС

15.03.2024 09:00
  2413
Іван Зайцев

Засновник і генеральний директор FashionLogistics про те, як компанія пережила перші тижні війни, як перебудувала співпрацю з клієнтами та партнерами, завдяки чому вдалося вийти на польський ринок і які перешкоди при цьому доводилося долати.

Компанія FashionLogistics надає професійний аутсорс послуг складської та транспортної логістики для В2В та В2С: фулфілмент, 3PL, крос-докінг, обробку e-commerce замовлень та інші послуги. До портфелю клієнтів компанії входять представники електронної комерції, а також мережеві ритейлери. Попри війну, компанія швидко розвивається: вже після повномасштабного вторгнення відкрила новий склад у Львові, і більше того – вийшла на польський ринок.

– У повномасштабну війну ваша компанія увійшла з одним складом під Києвом. Як працювали перші місяці, перелаштовували свою роботу?

– Це був дуже важкий період. З самого початку всі були розгублені, налякані, але дуже рішучі. Потрібно було швидко оцінювати ситуацію та діяти.

У першу чергу потрібно було змінити організаційну структуру та графік роботи, враховуючи, що частина персоналу була задіяна у ТрО, а деякі працівники змінили місце проживання. Налагодили постійну координацію своїх дій з клієнтами та пошук оптимальних варіантів по доставці.

Ми майже одразу почали пошук додаткової локації на заході країни для можливості швидкого переміщення товарних залишків між двома складами.

Переналаштування нашої роботи в умовах воєнного конфлікту було складним завданням, але завдяки професіоналізму співробітників та докладеним зусиллям, ми змогли забезпечити безперебійну роботу складу та транспорту.

– Розкажіть про ваш другий склад: як вдалося так швидко організувати нову площадку біля Львова, завдяки чому?

– Потрібно було максимально швидко рятувати бізнес та активи наших клієнтів. На той момент склади на заході країни дуже швидко заповнювались і потрібно було діяти у стислі терміни та знайти оптимальне рішення. В результаті пошуку ми орендували новий склад у сучасному логістичному комплексі Port Lviv.

Ми доволі швидко перемістили частину складського обладнання зі складу у Києві та встановили робочі столи та почали обробку товару. Також ми швидко налаштували нашу складську програму Microsoft Dynamics 365 під новий склад, у перший день роботи, не маючи дротового інтернету, використовували мобільний інтернет.

Декілька ключових співробітників погодились на переїзд до Львова та допомогли налагодити роботу нового складу.

– Які нові сервіси були потрібні в перший період активної фази бойових дій ?

– Клієнти звертались за допомого в необхідності вивозу товару з магазинів Харкова, Чернігова, Запоріжжя та інших міст, які були постійно під обстрілами ворога. Ми забезпечили організацію пакування у магазинах та доставку на склад.

Також ми запустили новий сервіс по інвентаризації магазинів у всіх регіонах України, це дозволяє нашим клієнтам контролювати товарні залишки та мати актуальну інформацію по результату аудиту магазинів та складів.

– Що зараз зі складом під Києвом: чи він працює, яка його вакантність?

– Склад у Києві працює на повну потужність! Ми майже не зупиняли роботу, підключили другий резервний дизель-генератор, а також у нас є три лінії інтернет: дві лінії дротового інтернету та Starlink. Після того, як ЗСУ звільнили Київську область, багато бізнесів почали повертатись. Ми підписали нові контракти, та зросли відносно 2021 року.

– Чому вирішили додатково відкривати склад в ЄС і чому обрали саме Польщу?

– Відкриття бізнесу у Польщі було в нашій стратегії. Війна прискорила цей процес. Звичайно, ще є додаткові причини до цього, такі як спрощений торгівельний режим, політична та економічна стабільність, інтеграція бізнесів на ринок ЄС. Але основна мета – це інтеграція українського бізнесу на ринок ЄС.

Чому Польща – наразі тут більше всього українців, які були вимушені покинути свій дім через війну. Тому ми йдемо за нашими людьми.

– Що з його характеристиками (ваше будівництво, build to suite, оренда, яка площа, потужність обробки тощо) і чи є вже клієнти, готові користуватися вашими послугами в Польщі? Яку суму інвестували у відкриття?

– Наразі, це оренда. Будівництво займає чималий проміжок часу, а ми вирішили діяти швидко. Клієнти – так, звичайно. Є декілька клієнтів з нашого портфелю, також ми підписали декілька контрактів з новими клієнтами. Зауважу, що це все українські бізнеси.

– З якими проблемами стикнулися при виході на польський ринок і як їх долали?

– У першу чергу оренда якісного приміщення у сучасному логістичному комплексі – це складна задача для бізнеса, який немає історії саме у Польщі. Як правило, інвестори детально перевіряють компанію і віддають перевагу саме польським бізнесам по яким є дані по фінансовим показникам.

Після довгих перемовин ми підписали контракт на оренду з лідером на ринку складської нерухомості компанією Panattoni. Дана співпраця надає нам можливість швидкого масштабування та збільшення операційної площі.

– Питання щодо Польщі: як шукали персонал, чи відчувався кадровий голод?

– Це знов ж таки про нашу професійну команду. Звичайно, наразі відчувається «кадровий голод», але всі вакансії закриваються згідно графіку. Зараз всі працівники складу та менеджмент – українці, і це значно пришвидшує комунікацію по запуску проєктів та бізнесів з України.

– Як побудована логістика: раніше ви співпрацювали з підрядниками для транспортування вантажів, наразі щось змінилося? Як вирішили цю проблему в Польщі?

– Наявність трьох логістичних центрів – Київ-Львів-Варшава – дає можливість будувати оптимальні маршрути та консолідувати вантажі. Також у нас є можливість повного сервісу по сортуванню та відправці як оптових замовлень, так і інтернет замовлень.

Поки небо над Україною закрите, аеропорт Варшави виконує функцію транспортного хабу для швидкої доставки інтернет-замовлень по світу, тому ми обрали розміщення саме у столиці Польщі.

– Чи маєте в планах подальше масштабування в ЄС? Якщо так – то які країни розглядаєте?

– Так, авжеж. Повторюсь – це не просто відкриття у Польщі, це експансія на ринок ЄС. Є декілька векторів, в які країни йти. Пріоритет – Німеччина та США.

– Яким ПО користуєтеся для управління складом? Чому зупинилися саме на ньому, і в чому зручність для вас і для клієнтів?

– На самому початку нашого шляху, ми обрали надійне ПО, модуль WMS на Microsoft Dynamics 365. У цього ПО дуже багато переваг, але є основні три:

  • перше – супер надійність та простота використання;
  • друге – міжнародний саппорт та розробка;
  • третє – легке масштабування.

Ми одразу знали, що наша компанія буде масштабуватись і для цього було потрібне легке та надійне рішення. Тому ми обрали саме Microsoft Dynamics 365.

– На вашу думку: який прогноз розвитку ринку логістики на найближчий час? Які послуги будуть затребуваними, що зараз клієнт вимагає від логістичних операторів, і що ви можете йому додатково запропонувати?

– На мою думку, ринок логістики буде продовжувати активно розвиватися. Маркетплейси надали можливість швидко отримувати додаткові продажі, а ми, як логістичний оператор, вирішуємо питання по інфраструктурі. Саме головне, що бізнес виграє час і має можливість у стислі терміни вийти на нові ринки з мінімальними інвестиціями. Також фулфілмент – це гарна можливість спробувати вивести різні категорії товарів малими партіями і обрати саме той, який має найбільший попит на новому ринку.

Клієнти вимагають більш швидкого та ефективного постачання товарів, точного відстеження вантажу та надійності виконання логістичних послуг. Важливими факторами стають також вартість, надійність та швидкість логістичних рішень.

FashionLogistics постійно створює нові послуги, вивчаємо тенденції ринку та адаптуємся до змін та потреб клієнтів.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  147
Усі новини ринку