
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Власник Zara, компанія Inditex, повідомив у середу, що її чистий прибуток впав на 70% у 2020 році до 1,1 млрд євро ($ 1,31 млрд) після року глобальних обмежень і зниження попиту, викликаного пандемією коронавірусу.
Як пише портал MMR з посиланням на повідомлення CNN, чистий прибуток іспанської групи компаній Inditex, куди входять бренди Zara, Zara Home, Zara Kids, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius і Uterque, в IV кварталі впав на 53% до 435 млн євро у порівнянні з об’ємом продажів в 6,3 млрд євро. Причина: обмеження на покупки знову вступили в силу на більшій частині Європи в період Різдва. За даними Inditex, станом на 8 березня близько 15% її магазинів по всьому світу все ще були закриті через обмеження COVID-19.
Іспанський рітейлер швидкої моди, який керує 6829 магазинами по всьому світу, заявив, що загальний обсяг продажів в 2020 році знизився на 28% в порівнянні з минулим роком і склав 20,4 млрд євро, а безпрецедентне зростання онлайн-продажів на 77% лише частково компенсувало негативні наслідки пандемії.
Читайте також –
Складний рік: фінансові результати McDonald’s і H&M у 2020 році різко погіршилися