
Лояльність в два кліки: як ЕКО Маркет та monobank створили додаткову зручність для клієнтів


Громадська організація «ВІДКРИТІ КЛІТКИ Україна» та BuroMT у серпні 2020 року провели масштабне дослідження ринку яєчної продукції.
Опитування експертів (представників рітейлу, виробників) і споживачів яєць (фокус-групи та on-line інтерв’ю) пройшло у всіх регіонах України.
Опитані експерти – представники торгівельних мереж відзначають ріст попиту на яйця від курей вільного вигулу. Роздрібні мережі, зі свого боку, представляють таку лінійку яєчної продукції на запити покупців, що базуються на сучасних тенденціях споживання.
Які ж тренди споживання та стилю життя є найбільш актуальними для українців?
В першу чергу, це – зменшення вживання солодкого, сортування сміття та вибір упаковок багаторазового використання.
Не дивлячись на те, що, стереотипно, жінки вважаються основними покупцями харчових продуктів, чоловіки теж полюбляють продуктовий шопінг.
Без перебільшення, яйця – обов’язковий резидент українського холодильника. Але що ми знаємо про головні патерни їх споживання?
Наприклад, для жінок яйця – знаковий продукт. Тому вони повинні бути чистими та свіжими. Чоловіки більш раціональні у своєму виборі – для них ціна найважливіша.
Наявність дітей прямо впливає на частоту придбання яєць. За такої умови вона зростає до 2-3 разів на тиждень при середній частоті – 1 раз на тиждень.
Змінився й тренд вибору яєць за кольором: якщо для жінок це не важливий фактор, то для чоловіків – навпаки, й перевагу вони надають саме білим яйцям.
Тема яєць від курей вільного вигулу, які мають простір пересування за межами клітки, була особливим фокусом дослідження.
Респонденти прямо асоціюють яйця, отримані від таких курей з еко, фермерською або домашньою продукцією, відзначаючи не тільки їх екологічні, але й органолептичні показники: більш смачний жовток насичено-жовтого кольору, кращий вітамінно-мінеральний склад яйця шляхом більш різноманітного харчування.
Інші цікавинки дослідження:
«Найголовніше, що ми виявили – покупці вважають яйця від курей вільного вигулу більш корисними, ніж звичайні – зазначає Ліза Северіна, керівниця департаменту зі сталого розвитку Cage-free Альянс Українського Бізнесу, а наявність такої продукції у виробника чи рітейлера позитивно впливає на їх імідж».