Walmart відкрив у Китаї перший технологічний супермаркет

Walmart відкрив у Китаї перший технологічний супермаркет

18.06.2018 03:15
  539
Микола Маранчак

У новому магазині Walmart ціни на продукти оновлюються за допомогою електронних цінників, товар можна купувати за допомогою сканера штрих-коду, минаючи традиційні каси, а доставку до дому обіцяють протягом 29 хвилин.

Read in English

Найбільший у світі продуктовий рітейлер Walmart відкрив у китайському мегаполісі Шеньчжень свій перший супермаркет малого формату, що виявився на порядок більш технологічно оснащеним, ніж його конкуренти. Як пише китайський портал Chain Store Age, магазин розмістився на першому поверсі багатоповерхового будинку і зайняв площу 10 000 кв. м, на яких можна знайти понад 80 000 позицій товару, локалізованого під потреби місцевих жителів.

Формат магазину забезпечує інтегрований онлайн і офлайн досвід з акцентом на свіжі продукти, швидку доставку, вартість і повсякденні зручності. Так, наприклад, ціни на продукти оновлюються за допомогою електронних цінників, а 90% всього товару також доступні на сайті китайського інтернет-магазину JD.com (основного конкурента Alibaba на місцевому ринку). Крім того, рітейлер пропонує жителям Шеньчженя послугу експрес-доставки – замовлення в радіусі 2 км від магазину обіцяють доставляти протягом 29 хвилин.

В доповнення до традиційної каси, магазин пропонує послугу Walmart Scan & Go, що дозволяє оплачувати товари за допомогою сканування штрих-кодів на продуктах. Причому для цього не потрібно завантажувати сторонній додаток, достатньо мати на телефоні самий популярний у Китаї місцевий месенджер WeChat. Високошвидкісний WiFi для використання Scan & Go і інших онлайн-послуг магазину додається.

За підсумками двомісячного тестування, у Walmart заявили, що більш одного з п’яти клієнтів вирішили оплачувати покупку за допомогою Scan & Go, причому близько 95% з них планують знову використовувати новий спосіб оплати, щоб заощадити час. У цілому, більше 50% клієнтів супермаркету Walmart вибрали онлайн-замовлення, Scan & Go або self-checkout протягом пілотного періоду.

Новий супермаркет Walmart також пропонує різноманітні щоденні послуги для задоволення потреб місцевих жителів. Клієнти можуть скористатися онлайн-опціями, щоб купити електронні подарункові карти, запланувати обслуговування побутової техніки, організувати доставку квітів, забронювати поїздку і багато іншого, не відвідуючи магазин. В магазині надаються послуги пральні, різання ключів, ремонту взуття та багато іншого.

Ще п’ять подібних торгових точок заплановані до відкриття в Китаї до кінця року.

Читайте також

Генеральний директор Walmart: Питання стратегії доводиться вирішувати кожну годину


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку