Vodafone Україна хоче відкрити 200 власних магазинів до лютого 2019 року

Vodafone Україна хоче відкрити 200 власних магазинів до лютого 2019 року

11.07.2018 08:00
  618
rau

Партнером з пошуку локацій для торгових точок стане Retail & Development Advisor.

Vodafone Рітейл продовжує активний розвиток власної роздрібної мережі. Як повідомив в коментарі RAU директор компанії Денис Поздняков, в планах рітейлера – відкриття близько 200 магазинів до лютого наступного року. «У цей період ми концентруємося насамперед на містах з населенням понад 100 000 осію, а в наступному – розширимо географію присутності й на міста з населенням 30 000», – додав він. За словами топ-менеджера, в першу чергу Vodafone Рітейл цікавлять локації в популярних торгово-розважальних центрах з низькою вакантністю, проте в компанії не збираються відмовлятися й від відкриття в форматі стріт-рітейлу. Формат і концептуальні особливості магазинів Денис пообіцяв уточнити пізніше.

Партнером Vodafone Рітейл в пошуку відповідних локацій для об’єктів стала консалтингова компанія Retail & Development Advisor (RDA). Керуючий партнер компанії Олександр Фіалка розповів, що RDA отримала статус офіційного брокера з пошуку приміщень, і вже приступила до підбору локацій. «На даному етапі Vodafone Україна шукає приміщення приблизно для 200 магазинів по всій Україні, і ми виступаємо їх партнерами в цьому проекті. Угода розрахована на рік», – конкретизував Олександр. Денис Поздняков зазначив, що перед підписанням контракту Vodafone Україна уважно вивчила можливості партнерства, і впевнена в перспективах співробітництва. «Ми звернулися в RDA і уклали з ними договір як з кращими фахівцями на українському ринку, – поділився Денис. – Ми вибирали найефективнішого партнера, фахівці RDA при виконанні тестового завдання показали себе як найшвидший і ефективний партнер, тому з ними і підписали перший догові».

Нагадаємо, про плани Vodafone Україна розвивати власну роздрібну мережу стало відомо навесні цього року. Портал Liga.net тоді писав про плани компанії відкрити 320 магазинів до кінця 2019 року. У розвиток торговельної мережі Vodafone має намір інвестувати понад 300 млн грн. Зараз під брендом оператора працює 400 франчайзингових і близько 50 власних торгових точок

Читайте також –

Vodafone відкрив преміум-магазин для бізнес-клієнтів з торговою зоною


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку