Київський Ювелірний Завод вийшов на ринок Македонії

Київський Ювелірний Завод вийшов на ринок Македонії

19.06.2018 03:09
  700
Ukrainian Retail Association

Компанія Київський Ювелірний Завод (КЮЗ) представила свою продукцію в Європі під брендом Morion.

Київський Ювелірний Завод (КЮЗ) в травні вийшов на ринок Македонії, відкривши перший магазин ювелірних виробів під брендом Morion в столиці країни – місті Скоп’є. Як повідомила прес-служба компанії, магазин являє собою класичний європейський бутік, простір якого гармонійно розбитий на зони, що дозволяє презентувати вироби різного цінового рівня.

Родзинкою бутіка стала зона примірки, виконана у вигляді невеликого будуара, де відвідувачки можуть неспішно приміряти вподобані моделі. Колірна гамма інтер’єру вибрана не випадково і передає багатобарвність каменю моріон – від світло-коричневого до темного або практично чорного.

У бутіку представлені вироби торгової марки «КЮЗ. Українські Самоцвіти» – авторська лінія ювелірних прикрас КЮЗ, акцент в якій зроблений на використання дорогоцінних каменів українського походження, а також колекція природних кристалів геліодора, унікальних поліхромних кристалів топазу і кварцу, видобутих на Волинському родовищі партнером КЮЗ – компанією Quarts Samocveti.

У відкриття представництва Київським Ювелірним Заводом за межами України закладена місія – познайомити Європу з новою Україною, яка не тільки виробляє якісні та сучасні ювелірні вироби, а також має унікальний природний резерв – одне з найдавніших родовищ дорогоцінних каменів у світі.

Довідка. Київський Ювелірний Завод – це ювелірний бренд, представлений на ринку більше 80 років. Мережа фірмових магазинів компанії зараз нараховує 52 торгові точки по всій Україні.

Читайте також –

Анна Коваль, SOVA: Перемагає той, хто швидше реагує


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку