
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


20 жовтня компанія відкриє відразу два гіпермаркети Ашан в ТРЦ Караван. Раніше на цьому місці працювали об’єкти мережі Караван, яку викупив французький рітейлер.
АШАН швидко адаптує викуплені в Каравану об’єкти – перший переформатований гіпермаркет після покупки мережі Караван площею 9600 кв. м в київському ТРЦ Магелан відкрився в кінці вересня.
Як повідомляла раніше RAU,, компанія АШАН Рітейл Україна викупила активи мережі гіпермаркетів Караван. Завдяки придбанню Auchan Group збільшила частку ринку в регіонах і посилила свою присутність в чотирьох нових містах: Харкові, Дніпрі, Житомирі та Чернівцях. Тепер ритейлеру належать 20 торгових точок площею 160 000 кв. м.
На ребрендинг обидва нових об’єкти в торгово-розважальних центрах Караван в Києві і Дніпрі закрилися 6 жовтня, а вже 20 жовтня гіпермаркети відновлять роботу під вивіскою «Ашан».
“Прихід одного з найсильніших дистриб’юторів продуктів харчування в мережу торгово-розважальних центрів Караван безумовно матиме позитивний вплив на відвідуваність і задоволеність відвідувачів”, – відзначають в DCH Real Estate, що управляє мережею ТРЦ Караван.
Читайте також –