Від Instagram до вітрини: кейси українських брендів, які починали бізнес з соціальних мереж

Від Instagram до вітрини: кейси українських брендів, які починали бізнес з соціальних мереж

Сьогодні
  160
Валерія Байда

Для багатьох українських брендів Instagram став стартовим майданчиком для бізнесу. Через соціальну мережу компанії змогли протестувати попит, сформувати спільноту прихильників та отримати перші продажі ще до того, як відкрити свій перший офлайн-магазин. RAU зібрала кейси українських брендів, які почали свій розвиток з Instagram.

Solmar

У 2018 році подружжя з Хмельницького – Ольга та Сергій Костецькі – заснували український бренд базового жіночого одягу Solmar. Назва походить від перших трьох літер імен дочок – Соломії та Марії. А все почалося з декретного хобі Ольги. Вона купувала одяг на ринку та перепродавала його на OLX. Такий спосіб заробітку виявився досить прибутковим, тож подружжя почало разом працювати над створенням власного бренду.

Власне історія бренду Solmar почалася з магазину в Instagram. Ольга сама робила фото, монтувала відео, постила контент, планувала рекламу. На початок 2022 більше 60% продажів припадали на онлайн-канал: сайт solmar.com.ua та Instagram-сторінку. А на лютий 2024 року Instagram-сторінка Solmar налічувала 950 000 підписників. Перших 700 000 вдалося залучити за три роки. 

Перші офлайн-магазини були відкриті у липні 2020 року майже одночасно в Хмельницькому та Києві. А станом на початок вересня 2025 року мережа вже має 30 магазинів в Україні, найбільша їх концентрація – у столиці. Тут працює 11 точок.

 
 
 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Допис, поширений ТРЦ Gulliver (@gulliver.kyiv)

Також з середини 2023-го два магазини Solmar працюють у Польщі, а восени 2024 року бренд вирішив спробувати свої сили в США. Знову-таки почавши з онлайн: запустили інтернет-магазин та сторінку в Instagram.

Lullaby

Lullaby – мультибрендовий beauty-магазин преміум-косметики та доглядових засобів, який п’ять років успішно розвивався в електронній комерції, а у 2023 році власники, подружжя Олег Олєйніков та Катерина Скутельник, прийняли рішення відкривати першу офлайн-точку – в столичному ТРЦ Gulliver, площею 100 кв. м. Станом на початок вересня на сторінці Lullaby в Instagram 419 000 підписників.

«До відкриття фізичного магазину у нас вже були налагоджені процеси онлайн, ми вдосконалювали клієнтський досвід та працювали над конверсією на сайті. Але на цьому етапі ми розуміли, що потрібно щось нове, щоб збільшити свою пізнаваність та частку на ринку», – сказав в інтерв’ю RAU Олег Олєйніков.

Другий простір відкрився на початку лютого 2025 року у Львові в ТРЦ Victoria Gardens.

 
 
 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Допис, поширений Мультибрендовий магазин косметики (@lullaby.ua)

На черзі – третя точка в столичному ТРЦ Respublika Park, яка має відкритися в ІІ півріччі 2025 року.

Katsurina

Бренд Katsurina заснувала Даша Кацуріна в 2015 році. Все почалося з прагнення створити комфортний базовий одяг, який би і фізично, і емоційно підтримував жінку. Власне історія бренду почалася зі створення оригінального пуховика-ковдри, який Даша сама собі пошила. Згодом почала шити та продавати на своїй сторінці в Instagram.

Згодом відкрився шоу-рум в столиці за адресою: вулиця Рейтарська 8/5.

 
 
 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Допис, поширений KATSURINA (@katsurina.online)

Наразі пріоритет бренду – сталий розвиток: використання стокових тканин, шоппери замість паперових та пластикових пакетів. Одяг повністю відшивається в Україні. «Ми не підтримуємо масове виробництво одягу й у нас немає складу. Ми продаємо все, що створюємо», – йдеться на сайті компанії.

Окрім простору в столиці, ще працює Dasha Katsurina Studio + Showroom у Варшаві, створений як «простір без упереджень», де представлена не лише власна лінійка, а й інші українські бренди: Gunia Project, Triptych, Meraki Objects.

 
 
 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Допис, поширений Dasha Katsurina Studio + Showroom (@dasha.katsurina.studio)

Станом на початок вересня на сторінці бренду Katsurina в Instagram 105 000 підписників, власна сторінка Даші Кацуріної має 221 000 підписників.

Coosh

Coosh – український casual-бренд одягу, взуття та аксесуарів, який заснувала інфлюєнсерка Аліна Френдій у 2017 році та розвиває разом з чоловіком Петром Заставним. Завдяки особистому бренду засновниці, Coosh перетворився на впізнавану марку, та й спрацювало «сарафанне радіо» і дало поштовх до стрімкого зростання. Станом на початок вересня 2025 року сторінка Instagram Френдій має 958 000 підписників, Coosh – 366 000.

 
 
 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Допис, поширений COOSH (@coosh.wear)

Бренд має мережу з чотирьох шоу-румів у Києві, Тернополі, Львові та Одесі.

Katy Soho

Katy Soho – магазин жіночих сумок і аксесуарів, який створений у 2017 році Катериною Тємніковою. До 2022 року бренд працював як інтернет-магазин та активно розвивався в соціальних мережах. Наразі має майже 600 000 підписників в Instagram та майже 700 000 у TikTok. Також з 2022 року бренд має власне виробництво та наразі працює 10 магазинів у 8 містах України.

 
 
 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Допис, поширений Сумки, рюкзаки, аксесуари Україна 🩵 (@katy_soho)

Це яскравий приклад бренду, який виріс із Instagram-активності, перетворивши онлайн-популярність на міцну офлайн-мережу.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку