В Україну виходить велика міжнародна мережа магазинів одягу Koton

В Україну виходить велика міжнародна мережа магазинів одягу Koton

15.01.2018 11:15
  1385
Виктор Нагорский

Турецький рітейлер Koton, що нараховує близько 500 торгових точок в більш ніж 25 країнах світу, прийняв рішення відкрити перший магазин в Україні.

Read in English

Відповідну інформацію RAU підтвердила Юлія Ванченко, директор столичного ТРЦ Sky Mall, в якому і розташується магазин Koton. Для відкриття магазину турецький рітейлер одягу орендував 1557 кв. м на першому поверсі ТРЦ. На цій локації раніше розміщувалися п’ять магазинів, в тому числі JYSK, Butlers, Springfield і Love Republic, яким тепер доведеться переїхати на інші майданчики ТРЦ. Початок роботи магазину Koton заплановано на квітень-травень 2018 року.

Відзначимо, що торгова марка Koton була створена в 1988 році і почала свою діяльність з пошиття невеликих партій одягу на експорт. Зараз Кoton – це не тільки відомий у всій Європі бренд, але і велика мережа магазинів, що займаються реалізацією власної продукції. Станом на вересень минулого року мережа Koton налічувала близько 300 магазинів в Туреччині і майже 200 торгових точок за її межами.

Турецький бренд працює в сегменті Fast Fashion, який передбачає часту зміну колекцій і, як правило, одяг за доступними цінами. Найбільш відомі торгові мережі, що працюють за такою моделлю – Zara, H&M і Mango.

Що стосується бренду Koton, то він щорічно випускає близько 50 нових колекцій із загальною кількістю моделей до 10 000 одиниць. Бренд виробляє чоловічий та жіночий одяг, який в основному орієнтований на молодих людей. В асортименті продукції: трикотаж, сорочки, блузи, джинси, брюки, спідниці, сукні, футболки, толстовки, светри, куртки, взуття, сумки і біжутерія.

Нагадаємо, це вже не перший турецький рітейлер, який заявив про плани вийти на український ринок в 2018 році. Раніше стало відомо, що навесні цього року свій перший магазин в Україні в одеському ТРЦ Riviera відкриє турецький бренд DeFacto. Також слід зазначити, що з 2013 року в країні успішно працює ще один турецький бренд одягу, що розвиває торгові точки формату «універмаг» – LC Waikiki. До весни 2018 року мережа рітейлера зросте до 27 торгових об’єктів, а вже до 2023-го бренд планує об’єднувати 60 магазинів в Україні.

Наскільки активно розвиватиметься в країні Koton поки невідомо. Однак останнім часом компанія досить активно розширює мережу в інших країнах СНД. Зокрема, в 2017-му рітейлер вийшов на ринок Білорусі, відкривши перший універмаг площею близько 2 000 кв. м в торгово-розважальному центрі Galleria Minsk. На російському ринку компанія управляє вже 40 магазинами, а до 2020 року планує збільшити мережу до 150 торгових точок. Там компанія розвивається в містах з населенням більше 500 000 чоловік, але також розглядає можливість охоплення міст з населенням в 250 000. Що стосується формату магазинів, то в основному рітейлер відкриває торговельні точки площею близько 1 500 кв. м, хоча розмір окремих магазинів бренду перевищує 4 000 кв. м.

Читайте також – 

Стороннім вхід дозволено: іноземні бренди знову цікавляться Україною


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  124
Усі новини ринку