Конкурент для Meizu і Xiaomi: в Україні виходить бренд смартфонів Doogee
Китайський бренд Doogee збирається продати близько 0,5 млн смартфонів до кінця року і навіть стати спонсором української футбольної команди.
Ще один китайський виробник смартфонів вирішив випробувати свої сили в нашій країні. Як пише портал LIGA.net, компанія Doogee (Шеньчжень) оголосила про вихід на український ринок з метою підтримки продажів своїх пристроїв. Вона планує відкрити в Україні власний офіс до кінця року і вкласти в 2017-му в місцеву рекламу близько $1 млн. Очікування від продажів в Україні теж досить великі – 0,5 млн гаджетів до кінця року.
Doogee спочатку була локальним іспанським брендом. У 2013 році її купив CEO of KVD International Group Сін Чао. Після цього почалася глобальна експансія. Зараз компанія продає свої пристрої в 160 країнах світу. У 2016 році загальний обсяг продажів склав понад 15 млн смартфонів.
Doogee вчора заявила про виведення на наш ринок нового флагмана Mix. Пристрій має на борту Android 7.0, 6 Гб оперативної і 64 Гб вбудованої пам’яті, дві основні камери (16 і 8 Мп), фронтальну камеру 5Мп, а також дисплей Samsung Super Amoled. За задумом китайців, ця модель може конкурувати з преміум-брендами – тим же Samsung.
Крім флагмана у Doogee на українському ринку вже присутні близько десятка інших моделей. А своїми основними конкурентами китайський виробник називає Meizu і Xiaomi.
Флагман Doogee коштує 7499 грн, що приблизно на 1500 грн дорожче, ніж той же Xiaomi Redmi Note. Цей конкурент має більш ємну батарею, але тільки одну основну камеру (на 13 Мп).
Meizu Pro 6 коштує приблизно стільки ж, скільки і Doogee Mix. Смартфон Meizu оснащений Amoled дисплеєм. Його основна камера – 21,16 МП, оперативна пам’ять – 4 Гб, а вбудована -32 Гб. Акумулятор у Meizu менш ємний.
LIGA.net поспілкувалася з генеральним менеджером Doogee в Східній Європі Шеррі Лю. Вона розповіла, чому китайський бренд, на відміну від Meizu і Xiaomi, вибрав в якості свого основного ринку збуту Європу, а не Китай.
– Розкажіть, чому ви вирішили вийти на наш ринок?
-Ми починали з продажів через AliExpress. Східна Європа дуже велика. Тут знаходяться більше дюжини різних країн. У Росії наші продажі стартували в 2014-му. І це була наша перша спроба розвиватися в Східній Європі. Потім в 2015 році ми з’явилися в Україні, теж через ALI, а також через нашого місцевого партнера – Цитрус.
– Чому ви хочете відкрити окремий офіс в Україні?
– Ми починаємо над цим працювати. Зараз наші хлопці з Китаю вже працюють тут в маленькому офісі нашого дистрибутора. А також у нас тут є місцеві менеджери з продажів. Всього близько 7-10 чоловік вже. Але в планах відкрити власний офіс до кінця року, де вже буде, можливо, близько 20-ти співробітників.
– На який обсяг продажів ви розраховуєте в цьому році в Україні?
– Через онлайн і оффлайн роздріб це буде, я думаю, 0,5 мільйона гаджетів в 2017 році.
– У наступному році зможете подвоїти обсяг продажів?
– Ми будемо старатися.
– Можете описати образ вашого покупця?
– Це люди з різних вікових груп. Наші дешевші моделі батьки купують дітям в якості першого смартфона. Наші нові моделі, включаючи флагман Mix, в яких більше технологій, вважають за краще купувати молоді люди 18-30 років. Також у нас є серія для бізнесменів. Наприклад, у нас є водонепроникна модель T5.
– Хто ваші конкуренти?
– Наш новий флагман Doogee Mix з екраном Samsung Amoled виглядає як Samsung або Xiaomi. Але в Україні ми вважаємо, що наші основні конкуренти – Xiaomi і Meizu. Тому що ми всі прийшли з Китаю. Але вони прийшли раніше нас. І у них вже багато користувачів.
– Чи будете робити рекламну кампанію? Борди, ТБ-реклама?
– Так, ми вже робимо. У нас буде аутдор-реклама, а також онлайн-реклама в YouTube та на інших сайтах.
– Скільки витратите на рекламу і маркетинг в цьому році в Україні?
– Один мільйон доларів. Також хочемо підтримувати місцеві футбольні матчі і спортивні змагання.
– В Іспанії Doogee спонсорувала футбольний клуб Вільярреал. Я чув, що ви хочете стати спонсором української футбольної команди? Це правда?
– Так, хочемо.
– Ваш основний ринок – це Китай?
– Ні, наш основний ринок – це Європа. Наприклад, ми були в ТОП-8 в 2015-му в Іспанії.
– Але чому ви в Китаї не продаєте багато і там не активні?
– Розумієте, Китай – великий ринок, багато брендів. А ми молода компанія. І коли починали, відразу зробили фокус на Європу.
– Тобто в Китаї вже дуже сильна конкуренція?
– Так звичайно. Плюс до всього, ми все-таки хочемо відрізнятися від інших брендів. Багато наших моделей ми можемо продавати і в Китаї. Але переваги людей помітно відрізняються. Китайці люблять великі екрани, а українці – менші. Може бути, в майбутньому ми зробимо модель, яка буде підходити для всіх ринків. І ми будемо активно продавати її і на китайському ринку, хто знає.
– Скільки моделей є в українському роздробі?
– У цьому році у нас тут буде вже продаватися, щонайменше, 12 моделей. Зараз партнери вже продають тут вісім моделей.
– Де знаходиться завод, де виробляється Doogee?
– У Шеньчжені в Китаї. Там же і головний офіс розташований, в будівлі Lenovo. У нас 12 ліній. Тобто більше 20 000 гаджетів ми можемо збирати щодня.
– У новому флагмані ви використовуєте дорогий екран Samsung Amoled. Чи дорого він вам обходиться?
– Я не дизайнер, не інженер. Але знаю, що різниця між Samsung Amoled і звичайним LCD-екраном – більше $46.
Джерело: LIGA.net
Читайте також –
Інтерв’ю з топ-менеджером Meizu: чи зникне монополія Цитруса