Інтерв’ю з топ-менеджером Meizu: чи зникне монополія Цитруса

Інтерв’ю з топ-менеджером Meizu: чи зникне монополія Цитруса

23.03.2017 11:01
  418
Ukrainian Retail Association

Слідом за Huawei і Xiaomi один з найбільших китайських смартфон-брендів Meizu збирається пустити коріння в Україні – відкрити магазини і сервіс-центр.

У минулому році на українському ринку мереж електроніки стався гучний скандал. Як пише LIGA.net, маркетинг-директор мережі гаджетів і аксесуарів Цитрус Віктор Шолошенко використав ім’я менеджера популярного китайського бренду Meizu Філіпа Лі, щоб від його імені звинуватити Алло і Розетку в сірих поставках смартфонів.

Представники роздрібної мережі навіть збиралися звернутися в поліцію. За їх словами, імпорт в Україну продукції Meizu неавторизованими партнерами було заборонено.

Пильність українських журналістів та офіційні роз’яснення Meizu розставили в цій історії всі крапки над i: ніякого Філіпа насправді не існувало.

Ще зовсім недавно мало хто знав про Meizu. Але два роки тому інтернет-гігант Alibaba оголосив про $590 млн інвестицій у китайського виробника смартфонів.

Українські мережі неспроста борються за право бути ексклюзивним постачальником азіатського бренду. У минулому році він став одним з найбільш швидкозростаючих “китайців” на світовому ринку. У 2016-му компанія продала 22 млн смартфонів (90% – у Китаї), на 2 млн більше, ніж у 2015-му.

В цьому році Meizu збирається подвоїти обсяг продажів на міжнародних ринках. Україна для неї – один із пріоритетних регіонів.

Генеральний менеджер Meizu Hong Kong Рамон Квок минулого тижня відвідав Україну і розповів у бліц-інтерв’ю LIGA.net про плани китайського бренду в нашій країні.

– Чим закінчилася історія з Філіпом, який був вказаний як представник Meizu в повідомленнях Цитруса пресі?

– Я думаю, що Цитрус вже пояснював це ЗМІ, тому, будь ласка, надсилайте питання їм. В даний час у нас є відповідальний за український ринок країни менеджер, який часто подорожує і тісно спілкується з українським партнером.

– У вас є тільки один авторизований партнер в Україні – Цитрус?

– В даний час – так.

– Чи правда, що інші магазини в Україні не уповноважені продавати свою продукцію в Україні?

– Ми домовилися з Цитрусом про розширення каналів продажу для роздрібної торгівлі та дистрибуції. Це повинно відбутися в цьому році.

– Деякий час тому Цитрус оголошував, що інші магазини не можуть продавати свою продукцію в Україні. І якщо вони роблять це, вони роблять це незаконно і можуть понести покарання. Це правда?

– Особисто я про це не чув. Але щоб уникати будь-яких конфліктів, ми вітаємо будь-якого потенційного партнера, який буде дотримуватись правильної процедури – зв’яжеться з Цитрусом для обговорення бізнесу.

– У Apple в Україні є тільки один дистриб’ютор. А якщо смартфони iPhone з’являться на прилавках магазинів, які не мають дозволу, поліція може прийти і вилучити цю продукцію. Чи можете ви зробити так само?

– Поліція? Ні. Ми сподіваємося вирішувати проблеми шляхом взаємного обговорення та взаємної користі.

– Можливо, у вас є плани розвивати власну роздрібну мережу або власні магазини в Україні?

– У нас є понад 2 000 фірмових магазинів в Китаї, а також відкриті деякі брендові магазини в інших країнах, таких як М’янма, Росія і т. д. Ми думаємо про це в Україні, можливо, це станеться в декількох великих містах. Але на перших порах магазинів буде небагато.

– Можливо, ви знаєте, що ще один зростаючий китайський бренд Xiaomi вже має магазини в Україні. А Huawei нещодавно навіть відкрив власний сервісний центр у Києві. Чи збираєтеся відкрити свій сервісний центр?

– Так, ми також створимо сервісний центр Meizu.

– І коли ви збираєтеся відкрити його?

– Це ще не підтверджено. Але нам важливо мати фірмові магазини та сервісні центри Meizu в найбільших країнах нашого міжнародного бізнесу.

– Для вас Україна – важливий ринок?

– Так, Україна для нас, безумовно, дуже важливий ринок.

– А які ринки ви б віднесли до ключових для Meizu?

– Як ви, можливо, знаєте, у нас все добре в Росії і Казахстані.

– Чи можете розкрити свою ринкову частку в Україні?

– Зараз Meizu входить в топ-5 брендів смартфонів в Україні.

– Збираєтеся збільшити свою частку?

– Звичайно, це одна з наших цілей.

– Так який ваш прогноз?

– На міжнародних ринках, включаючи Україну, ми очікуємо, що продажі будуть збільшені в два рази за підсумками 2017 року.

– Хто ваш головний конкурент тут?

– Говорячи про конкурентів, я думаю, що на нинішньому етапі це здебільшого деякі інші китайські бренди у сфері смартфонів.

– Ціни у вас іноді навіть нижче, ніж у ваших китайських конкурентів. На чому економите?

– В Україні ми просто напряму співпрацюємо з роздрібним продавцем, який уникає посередницьких каналів і витрат. Крім того, ми зберігаємо низьку маржу, щоб зробити роздрібні ціни більш доступними.

– Як ви знаєте, Nokia (HMD) збирається запустити нові смартфони на нашому ринку найближчим часом. Це також один з ваших конкурентів?

– Взагалі-то, ми покриваємо різні сегменти.

– Як ви можете охарактеризувати свій сегмент?

– Ми в основному орієнтуємось на користувачів у віці 18-35 років, які люблять технології і воліють доступних цін порівняно з міжнародними брендами.

– Я чув, що ви збираєтеся використовувати замість MediaTek процесор Qualcomm в новому Meizu pro 7, який скоро з’явиться. Це правда?

– Перша модель смартфонів Meizu, оснащена чіпсетом Qualcomm, вийде приблизно в кінці року.

– Чи збираєтеся ви вийти на нові ринки?

– Ми вже присутні в деяких країнах Європи і Азіатсько-Тихоокеанського регіону і поступово будемо проникати в інші країни Близького Сходу та Африки.

Джерело: LIGA.net

Читайте також – 

Віктор Шолошенко іде з посади директора з маркетингу мережі Цитрус


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку