Українська компанія Meest запустила внутрішню доставку у Канаді

Українська компанія Meest запустила внутрішню доставку у Канаді

11.06.2025 02:02
  591
Дарія Осіїк

Meest Canada, що входить до складу міжнародної поштово-логістичної групи Meest, запустила послугу внутрішньої доставки у Канаді. Вона доступна як для приватних клієнтів, так і для бізнесу.

Раніше Meest Canada спеціалізувалася на доставці посилок із Канади в Україну та інші країни світу. Відтепер завдяки послузі Meest Domestic користувачі можуть надсилати посилки всередині Канади — у будь-який населений пункт.

«Наша мета — зробити доставку в Канаді такою ж простою та комфортною, як і міжнародну. Ми знаємо, що сучасний клієнт цінує свій час, прозорість і сервіс без ускладнень. Саме тому Meest Domestic — це доставка без зайвого клопоту: оформлення онлайн, забір з порогу, відстеження в додатку, підтримка кількома мовами. Все просто — і працює», — зазначає операційний директор Meest Canada Іван Марченко

Meest Domestic дозволяє надсилати речі вагою до 60 кг. Кур’єр забирає посилку з дому та доставляє її безпосередньо до дверей отримувача. Оформити відправлення та розрахувати вартість доставки можна онлайн.

Внутрішня доставка орієнтована як на приватних осіб, так і на малий та середній бізнес. Послуга підійде для тих, хто надсилає речі та подарунки друзям і рідним, для малого і середнього бізнесу, студентів, а також продавців онлайн-магазинів.

Довідка. Meest Canada — поштово-логістичний оператор, що входить до групи компаній Meest, яка також об’єднує Meest Shopping, Meest Cargo, Meest China, Meest Europe та Meest USA. Заснована підприємцем Ростиславом Кісілем, компанія вже понад 35 років працює на ринку поштових послуг у сегментах B2C та B2B і доставляє посилки у понад 90 країн світу — Північної та Південної Америки, Європи, Азії та Африки.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Яр Бірзул, CEO Checkbox: в липні 2025 року лише 27,8% кас обслуговували «залізні» касові апарати, хоча рік тому таких було 34,4%

Яр Бірзул, CEO Checkbox: в липні 2025 року лише 27,8% кас обслуговували «залізні» касові апарати, хоча рік тому таких було 34,4%

Директор компанії Checkbox про переваги сучасних рішень програмних РРО, особливості переходу та можливості системи.
time icon  
  164
Подвоєння можливостей: що чекає орендарів та відвідувачів після запуску другої черги ТРЦ Подоляни (+презентація)

Подвоєння можливостей: що чекає орендарів та відвідувачів після запуску другої черги ТРЦ Подоляни (+презентація)

Директор з розвитку тернопільського ТРЦ Подоляни Тетяна Чубак розповіла про розвиток, переформатування й оновлення...
time icon  
  236
Усі новини ринку