Інфографіка: топ-5 рітейлерів за темпами розвитку
У січні-червні 2017 року продуктові мережі відкрили 229 нових магазинів. Лідер з розвитку – АТБ.
Темпи розвитку продовольчих торгових мереж наростають. Як пише LIGA.net з посиланням на дослідження компанії GT Partners Ukraine, в січні-червні минулого року FMCG-рітейлери відкрили 202 мережевих магазинів, за аналогічний період цього року – 229. Станом на 1 липня в країні працювали понад 4300 торгових точок.
На першому місці за темпами розвитку – мережа АТБ (47 нових дискаунтерів), на другому – Делві (19), мережа з Кривого Рогу. Замикає трійку лідерів Fozzy Group (Фора, Сільпо, Fozzy C&C та ін.), яка за півроку відкрила 18 магазинів. Цікаво, що загальна кількість магазинів компанії скоротилася з 530 до 528 через закриття кількох магазинів мережі Фора. На місці 11 супермаркетів Сільпо з’явилися дискаунтери Thrash!.
Кожен третій новий магазин відкрився на заході країни. Експансія в цей регіон триває вже другий рік. Це пов’язано зі слабким насиченням Західної України продовольчими магазинами і наявністю платоспроможного попиту. Київ за темпами розвитку несподівано опинився на передостанньому місці. Винен дефіцит привабливих майданчиків для відкриття нових торгових точок.
Джерело: LIGA.net
Читайте також –