Топ-10 рітейлерів за обсягами продажів в інтернеті

Топ-10 рітейлерів за обсягами продажів в інтернеті

06.02.2017 11:46
  1717
Ukrainian Retail Association

Лише 31 компанія з 250 найбільших рітейлерів світу не розвиває онлайн напрямок. Які компанії заробляють більше всього на продажі в інтернеті.

Згідно з даними дослідження, проведеного компанією Deloitte, сукупний обсяг доходів 250 найбільших світових роздрібних компаній в 2015 фінансовому році виріс на 5,2%, сягнувши $4,31 трлн, пише портал delo.ua.

У компанії відзначають, що основним джерелом зростання доходів роздрібних мереж є перехід в онлайн і розвиток е-маркетплейсів. Цей тренд характерний для всіх без винятку регіонів світу.

У Deloitte відзначають, що з 250 найбільших рітейлерів лише 31 компанія не розвиває онлайн напрямок. Як правило, це стосується продуктових супермаркетів або дискаунтерів.

Порівняно з 2014 фінансовим роком, темпи зростання продажів в інтернеті у 2015 фінроці скоротилися до 4,1%, однак вони все ж перевищують загальне зростання продажів роздрібних мереж (офлайн плюс онлайн) — в 4,5 рази.

Пік зростання продажів в інтернеті припав на попередні два роки — 20,3% зростання продажів в 2014 році і 21,1% в 2013-му.

Хоча темпи зростання продажів в мережі дещо скоротилися, загальний обсяг продажів онлайн виріс — виручка топ-250 роздрібних мереж в інтернеті склала 8,7% від загальних продажів порівняно з 7,6% в 2014-му і 6,2% у 2013-му.

Якщо виділити топ-50 роздрібних мереж, які найбільш активно розвивають онлайн напрямок, то виручка від онлайн продажів у них склала в середньому 15,7%. Зростання онлайн продажів за рік склало 19,6%.

Найбільшим онлайн-рітейлером світу став Amazon.com, який в 2015 фінроці продав в мережі продукції на $79,3 млрд.

На другому місці — китайський JD.com, Inc., виручка від продажу якого склала майже $27 млрд.

Замикає трійку лідерів Apple Inc. Кожен другий товар (46,8%) компанія продала через інтернет. Виручка від онлайн торгівлі — $24,4 млрд.

«Споживачі прагнуть купувати товари і отримувати досвід, який вписується в концепцію їх «особистого бренду», створеного ними в соціальних мережах», — відзначають фахівці Deloitte.

У компанії відзначають, що рітейлери повинні оперативно формувати і виконувати замовлення у відповідності з вимогами клієнта. «Ставлення покупців буде визначатися здатністю рітейлерів задовольняти потреби сучасних споживачів при здійсненні покупок в будь-який час і в будь-якому місці», — йдеться у звіті.

Джерело: delo.ua

Читайте також – 

Цифровий рік: успіхи і невдачі в українському e-commerce за 2016-й


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку