За екраном: як нові технології перетворили звичайний телевізор у портал до метавсесвіту

За екраном: як нові технології перетворили звичайний телевізор у портал до метавсесвіту

27.06.2023 09:00
  1872
rau

Перший в Україні Metaverse TV Week пройшов в столичному ТРЦ Lavina Mall на локації магазину Цитрус. На цьому івенті відвідувачі могли ознайомитися з новим надпопулярним трендом – метавсесвітом. Всі охочі, багато хто вперше в житті, могли вийти в метавсесвіт на телевізорі Gazer METASMART TV. Компанія Gazer першою у світі зробила можливою таку технологію, перетворивши звичайний телевізор у місток між глядачами та безмежними можливостями цифрового світу.

Ті, хто хоче бути в тренді та не залишатися осторонь сучасних технологічних можливостей, могли поринути в цифровий світ, і відчути всі переваги віртуального простору з телевізора під час презентації телевізорів Gazer з доступом у метавсесвіт. Перше представлення принципово нових можливостей для користувача, що надає новий гаджет (яким по факту став сучасний телевізор від Gazer) в рамках івенту провів один із членів Gazer-команди. Після чого всі охочі  могли самостійно протестувати новинку та зануритись у метавсесвіт. Як це відбувалося – в матеріалі RAU.

Першопрохідники

Окрім поціновувачів нових технологій, є й багато тих, хто досі вважає, що метавсесвіт занадто важкий, незрозумілий і непотрібний. Аби наблизити майбутнє до більш широкого кола споживачів, український бренд Gazer створив перший у світі телевізор, який відкриває безмежні можливості метавсесвітів просто з екрану ТВ. В чому могли переконатись на власному досвіді учасники заходу.

В компанії Gazer розуміють перспективу метавсесвітів, і хочуть аби якомога більше людей спробували ці цифрові можливості. Оскільки цей віртуальний простір дуже швидко розвивається і досить скоро може стати частиною буденного життя, кожному варто відчути майбутнє на дотик. Тому, щоб показати людям, наскільки все просто, в компанії провели івент Metaverse TV Week. Це свого роду івент-презентація і власне телевізора, і тих можливостей, які він відкриває перед користувачами (зокрема метавсесвіту).

«Gazer — це вже більше, ніж просто продуктова компанія. Це продуктово-софтовий підхід. Коли ми перш за все пропонуємо аудиторії телевізор, як гаджет, а друге — додаємо додаткові можливості. І це якраз додаток — multiverse, який можна завантажити з Google Play», – прокоментував представник компанії Gazer.

Компанія Gazer, як інноваційний і сучасний бренд, окрім виробництва телевізорів (та ще багатьох категорій автоелектроніки) самостійно розробляє додатки, які створюють додаткову цінність самому продукту. З новим ТВ користувач може не просто спостерігати, а й повноцінно брати участь у тому, що відбувається на екрані.

До речі, екран пристрою поєднав у собі сучасні технології. Тут є IPS, антиблікове покриття, компонування субпікселів TrueRGB й еталонне калібрування екрана. Завдяки цьому зображення буде однаково гарним і насиченим під будь-яким кутом, а його якість не зміниться навіть із плином часу. Щодо розміру, то можна вибрати екран від 32 до 65 дюймів.

Такий високотехнологічний екран в новому телевізорі з’явився не просто так. Спеціальна технологія екрана під назвою multiverse screen була розроблена для цього ТВ саме для того, щоб кожен елемент у метавсесвіті відображався максимально детально і насичено. Щоб кожен камінчик або іншу деталь можна було роздивитися й відчути повне занурення у яскраві кольори віртуальної реальності.

Що може нова технологія

Сам вихід у метавсесвіт з ТБ — технологія доступна вперше в світі. Адже раніше потрапити у віртуальний світ, де вже проходять різноманітні концерти, ділові зустрічі, демонстрації витворів сучасного мистецтва і т.п. можна було тільки з ПК або ноутбука. В компанії Gazer вирішили спростити цей процес, зробивши доступ до метавсесвіту більш зручним і комфортним, щоб кожен міг отримати досвід подорожей віртуальними світами.  Потрапити у метасвіт з телевізора Gazer не складніше ніж увімкнути комп’ютерну гру – достатньо запустити додаток multiverse. І для цього не потрібно ніякого додаткового обладнання на кшталт шоломів, окулярів або інших пристроїв віртуальної реальності.

До речі, пограти з друзями у відеоігри тут теж можна, треба лише аби у всіх користувачів хмарного геймінгу був ТВ з виходом у віртуальний світ. І, як стверджують розробники, цей час не за горами, оскільки це вже тренд і сьогодення, і майбутнього. Аби вийти в метасвіт або пограти у відеогру достатньо розвернути пульт на 90 градусів і він перетвориться на аналог геймпада ігрової приставки. В компанії пішли шляхом максимальної зручності та універсальності в користуванні. Коли будь-хто може легко розібратися й опанувати управління інтуїтивно — без читання інструкції, складних налаштувань та усунення несправностей.

Принади віртуального світу

У віртуальному просторі користувачі можуть створювати своїх аватарів та повноцінно жити в режимі реального часу: спілкуватися, грати й навіть працювати. Зараз існує декілька варіантів метавсесвітів і компанія Gazer стала партнером одного із найпопулярніших з них. В її телевізорах доступний метавсесвіт Decentraland, який вже живе повним життям, де зустрічаються у віртуальних кафе друзі, працюють і навчаються у спільному просторі метавсесвіту колеги.

Такі світові бренди, як Samsung, Adidas, Nike, Louis Vuitton, Burberry вже успішно розвивають свій бізнес там. Gucci навіть відсвяткували своє століття та відкрили перший віртуальний магазин у цьому просторі. Деякі великі компанії переводять туди свої офіси, наприклад, консалтинговий гігант Accenture створив метавсесвіт “The Nth Floor”, який імітує реальні офіси та дозволяє співробітникам проводити навчання, адаптацію та інші заходи. Метавсесвіт — не просто тренд, це нова ера, яка підносить віртуальне спілкування, навчання та розваги на новий рівень.

У метавсесвіті немає кордонів — ні фізичних, ні часових, ні просторових. Людина може бути скрізь, залишаючись при цьому вдома: ходити на концерти, відвідувати найкращі музеї та виставки, зустрічатися із друзями.

Бути в тренді – це просто

Технологія розвивається дуже швидко і за прогнозами експертів, в період з 2024 по 2027 роки метавсесвіт очікує бурхливий розвиток. За прогнозами Gartner, до 2026 року не менше 25% населення планети проводитимуть у метавсесвіті по одній годині на день. Прогнози щодо перспектив цього ринку просто вражають. Так, компанія Grayscale оцінює майбутній вклад у світову економіку в $1 трлн у сферах електронної комерції, продажу обладнання, цифрових подій та реклами. За підрахунками McKinsey ця цифра може сягнути $5 трлн до 2030 року.

В компанії Gazer розуміють, що молодь навряд чи цікавиться телевізорами, споживаючи контент через інші гаджети. Але при цьому молодь цікавиться метавсесвітом і віртуальними можливостями. Тому новий телевізор — гарний пристрій для всіх фанатів діджитал-світу, а також чудовий варіант для більш старшого покоління йти в ногу з часом. Бути в тренді та не залишатися осторонь сучасного цифрового світу. І дуже класно, що українські бренди вже зараз створюють продукти, які знайомлять людей з цією технологіїю, роблять її доступною і зрозумілою.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку