Лист директора Starbucks співробітникам: Пандемія торкнулася кав’ярень по всьому світу, але і показала найкраще, що є в нас
Що написав президент і головний виконавчий директор Starbucks Кевін Джонсон співробітникам у зв’язку з пандемією Covid-19 у світі.
Цей текст доступний також російською мовою
Starbucks – американська мережа кав’ярень, яка налічує понад 30 000 закладів по всьому світу. Кевін Джонсон, президент і головний виконавчий директор Starbucks, написав відкритий лист до співробітників про те, що відбувається в компанії і як вона буде розвиватися після пандемії. Редакція MC.today розмістила її переклад. RAU публікує скорочену версію.
Ще півроку тому ніхто й подумати не міг, що світ захлесне пандемія COVID-19. Що люди будуть вмирати, страждати від самотності під замком, боятися того, як карантин вплине на економіку.
Але це відбувається, і ми проходимо через це разом.
У важкі часи перевіряються цінності. Мене як і раніше надихає ваша стійкість. Партнери Starbucks разом справляються з ситуацією на більш ніж 80-ти ринках по всьому світу і приймають рішення на основі трьох простих принципів:
- Підтримувати медичних працівників і державних чиновників, які працюють над зменшенням поширення цього вірусу.
- Бути позитивними і відповідальними, обслуговуючи наших клієнтів.
- Найважливіше здоров’я і благополуччя наших партнерів і клієнтів.
Поки країни борються з поширенням вірусу, такі компанії, як Starbucks, повинні закрити свої зали в кав’ярнях, дотримуватися соціальної дистанції і так далі. Ми змогли продовжити працювати там, де це реально, з протоколами безпеки та обмеженими можливостями.
На прикладі Китаю ми бачимо, що світ переходить до нового етапу, який можна назвати «спостереження і адаптація». Це означає, що ми всі будемо продовжувати стежити за ситуацією з COVID – 19 і почнемо пристосовуватися.
Що це означає Для Starbucks? Те, що ми будемо поступово розширюватися і змінюватися. Наприклад, одні наші кафе будуть працювати тільки для автомобілістів (видавати замовлення в віконце водіям — прим. ред.), інші — приймати замовлення і оплату через мобільний, а треті можуть відкритися «на винос». Це вже спрацювало в Китаї, і ми готуємося застосувати це в США.
Ми розробили для команд інформаційну панель, де розповідаємо про підтверджені випадки та поширення COVID-19, а також про те, як це може вплинути на окремі заклади. Ми готові до цього нового, динамічного періоду.
Зараз більше 60% наших закладів в США пристосовані для того, щоб видавати замовлення через віконце. І навіть до 19 приблизно 80% замовлень у нас було на винос.
За останні кілька тижнів ми протестували різні варіанти роботи в більш ніж 300 кафе по всій території США, включаючи безконтактне обслуговування, самовивіз, доставку на узбіччя (товар залишають на тротуарі біля будинку — прим. ред.) і до дому. Ми знайшли інноваційні способи безпечного обслуговування наших клієнтів.
Але тільки людина вирішує, як управляти кав’ярнею, і коли їй змінюватися. Він враховує в першу чергу чотири фактори:
- наскільки важка ситуація з коронавірусом в конкретному регіоні;
- що радять працівники охорони здоров’я та уряду;
- як налаштовані місцеві жителі;
- наскільки готова сама кав’ярня.
Це допомагає зрозуміти, чи може заклад знову почати роботу і який формат використовувати. Це величезна відповідальність для партнерів Starbucks. Зараз для нас найважливіше здоров’я і благополуччя наших партнерів і клієнтів. Тому фінансові рішення повинні бути вторинними.
Ця пандемія торкнулася точок Starbucks по всьому світу. Її наслідки для людей і економіки трагічні. Але вірус також виявив найкраще, що є в людях. У тому числі стійкість і вміння підтримувати один одного. Ми всі пристосовуємося до цієї нової реальності, і поки ми це робимо, ми будемо підтримувати наших людей і разом ставати сильнішими. Це і є стійкість Starbucks в кращому вигляді.
Читайте також –
Starbucks открыл свой первый магазин формата “экспресс” – для выдачи интернет-заказов (+фото)