Частка ВТМ в загальному товарообороті Retail Group в 2016 році склала 6,2%
На початку 2016 року Retail Group вивела private label в розряд стратегічно значущих напрямків бізнесу, а протягом року запустила 100 нових ВТМ.
Про це RAU повідомила прес-служба компанії Retail Group, що розвиває торговельні мережі Велмарт, Велика Кишеня, ВК SELECT, ВК Експрес в Україні, а також Green Hills Market у Молдові.
Згідно з повідомленням, для розвитку ВТМ в компанії був сформований і виведено в окремий напрямок відділ, який цілеспрямовано зайнявся розвитком власних брендів. У Retail відзначають, що це позитивним чином позначилося на динаміці розвитку портфеля власних торгових марок. Протягом 2016 року компанія запустила 100 нових SKU і перезапустила 90 SKU.
Всього ж, за станом на кінець листопада 2016 у портфелі private labels торговельних мереж Retail Group 1290 активних SKU, з яких 760 артикулів припадають на продуктову групу, і 530 – на непродуктову.
ВТМ представлені в таких товарних категоріях як напої, молочна продукція, бакалія, заморожені напівфабрикати, ковбасні вироби.
З непродуктових – лінія товарів по догляду за тілом, миючі засоби та побутова хімія, електротовари, побутова техніка, канцелярські товари, товари для дітей, товари для тварин.
Довідка. Retail Group управляє торговими мережами Велмарт, Велика Кишеня, ВК SELECT, ВК Експрес в Україні, а також мережею супермаркетів Green Hills Market у Молдові. Загальна кількість працівників холдингу 7 000 чоловік по Україні та в Молдові.
Читайте також –
Retail Group в 2017 році має намір відкрити 15 супермаркетів ВК Експрес