Перший ТРЦ в 2019-му: в Києві відкрився Smart Plaza Obolon (фоторепортаж)

Перший ТРЦ в 2019-му: в Києві відкрився Smart Plaza Obolon (фоторепортаж)

26.01.2019 09:00
  1781
Микола Маранчак

Двоповерховий KFC, Сільпо в новому стилі, а також підготовка до відкриття величезного фуд-корту — як виглядає ТЦ Smart Plaza Obolon і хто з рітейлерів у ньому ще буде працювати.

Цей текст доступний також російською мовою

25 січня в Києві на проспекті Тимошенко, 21 відкрився трирівневий торговельний центр Smart Plaza Obolon. Загальна площа об’єкта склала близько 15 000 кв. м, з яких 10 000 кв. м — орендна. Девелопером ТЦ виступила компанія A Development. Перебуваючи в лічених метрах від виходу з метро Мінська, Smart Plaza Obolon став частиною однойменного житлового комплексу, розташованого по сусідству зі старожилом київської торговельної нерухомості – одним з найбільших ТРЦ міста Dream Town.

За словами комерційного директора A Development Дар’ї Кухаренко, на Fashion і дозвіллі акцентів тут робити не будуть. “Це районний торговий центр для щоденних покупок по дорозі додому. Крім того, тут можна буде знайти величезну кількість точок громадського харчування, – набагато більше, ніж у звичайних торговельних центрах, де фудкорт становить максимум 15-20%. В Smart Plaza Obolon практично третя частина всього простору – кафе і ресторани”.

Відкриття другого столичного Smart Plaza припало на один з найхолодніших і, в той же час, на диво сонячних зимових днів. Вже опівдні двері ТЦ було відкрито і всі бажаючі змогли потрапити всередину і взяти участь у святі. Як і у випадку з попередником, – ТРЦ Smart Plaza Polytech, відкритим у квітні 2018 року на проспекті Перемоги, 26 , – до дня відкриття з якірних орендарів готовими були почати свою роботу тільки двоє — Сільпо і KFC, які взяли на себе дозвілля перших відвідувачів торгового центру.

Сільпо традиційно залучив до свого відкриття безліч аніматорів і підготував обширну програму розваг. Зайняв супермаркет площу близько 2200 кв. м на першому поверсі і відкрився в абсолютно новому для себе стилі «Схеми виробництва», про який детальніше RAU розповість в одному зі своїх найближчих матеріалів. В асортименті нового Сільпо понад 11 500 найменувань товару. Серед іншого, можна знайти свіже і делікатесне м’ясо, живу та охолоджену рибу, рибу власного засолу і гарячого копчення, екзотичні фрукти, овочі та інше.

Крім цього, в супермаркеті працює власна пекарня з тандиром і відділ кулінарії зі стравами гриль на дровах, піцою, шаурмою і суші. А «Лавка традицій» представила фермерські продукти з різних куточків України. Також тут почав роботу квітковий бутік.

Обслуговує покупців 16 кас, у тому числі 6 терміналів самообслуговування та 2 каси на тютюновій крамниці.

Заклад міжнародної мережі KFC, в свою чергу, розмістився на двох рівнях торгового центру і зайняв площу 440 кв. м, на 150 посадкових місць. Як повідомив RAU Олексій Шаров, генеральний директор компанії «Глобальна ресторанна група – Україна», одного з українських франчайзингових партнерів KFC, ресторан в ТЦ Smart Plaza Obolon став 11-м закладом мережі в Києві і 14-м в Україні.

“Інтер’єр ресторану буде виконаний в новій концепції і адаптований до сучасної системи обслуговування у форматі fusion. Прийом, збір і видача замовлення буде здійснюватися різними співробітниками ресторану, оскільки це зручніше традиційної схеми in-line і дозволить швидше обслуговувати відвідувачів, а також значно оптимізує сервіс. Статус кожного замовлення буде відображатися на спеціальному табло», — розповів про принципи роботи нового закладу Олексій Шаров.

Крім двох якорів, в перший день роботи торгового центру почали свою роботу 10-20% від усіх операторів. Разом із запуском ТЦ прийняли перших покупців магазини Київстар, Ювелірне мистецтво, Зооуголок, турагенція Tez tour, академія англійської мови Study Academy та кав’ярня. Як розповіли в компанії UTG, – ексклюзивному брокері ТЦ Smart Plaza Obolon, – об’єкт на 90% вже заповнений орендарями. Решта операторів будуть відкриті в найближчі тижні. Так, наприклад, незабаром почне свою роботу магазин техніки, електроніки і гаджетів Comfy, площа якого складе приблизно 1000 кв. м. Також будуть відкриті супермаркети косметики та парфумерії EVA, MIXIT та Yves Rocher, магазин годинників і брендових аксесуарів Timeshop, Vodafone та інші.

Ювелірні вироби будуть додатково представлені торговими точками Столична Ювелірна Фабрика, Золотий Вік і Diadema.

Другий поверх Smart Plaza Obolon почне свою роботу вже в лютому. На нього будуть вести два ескалатори і ліфт. Ремонтні роботи біля них вже повністю завершені. На другому поверсі, крім магазину техніки Comfy, буде представлений фуд-корд, в який увійдуть ресторани Євразія і “Mamamia!”.

Також тут розміститься дитячий оператор, яким виступить перший в Києві торгово-ігровий простір MYplay. Об’єкт почне свою роботу 14 лютого на площі 430 кв. м. 30% магазину буде виділено під ігрову зону. Простір буде наповнено «фірмовими фішками» нової мережі, які включають лазерний тунель, басейн з кульками, зону віртуальної реальності, стіл пакування подарунків, зони тестів і прокачування талантів, кава-зону зі зручними пуфами, сцену і фотопримірочну.

У планах A Development – ще один торговельний центр в районі Голосієво. Попередньо відкриття заплановане на IV квартал 2020 року.

Читайте також

В очікуванні мегамолів: яким буде ринок торговельної нерухомості в 2019 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку