Прибуток H&M знизився на 44% в I кварталі 2018-го, в планах групи – запуск нового бренду
Шведський мас-маркет H&M оголосив про падіння прибутку на 44% в першому кварталі 2018 року, що стало найнижчим показником за останні 20 років.
До кінця 2017 року на складах компанії залишилося нерозпроданою продукція на суму понад $ 4 млрд. Про це повідомляє lenta.ru з посиланням на The Fashion Law.
На думку генерального директора шведського одежної рітейлера Карла-Йохана Прессон, головною причиною різкого зниження показників стало скорочення асортименту, пропонованого в магазинах мережі. 43-річний мільярдер сподівається, що продажі зростуть у другій половині 2018 року. «Поки зростання йде повільно. Але ми наполегливо працюємо над цим », – сказав він.
Зокрема, Прессон збирається виключити знижки на продукцію. Він також припускає, що витрати, пов’язані з виготовленням одягу, знизяться завдяки долару, який слабшає. Крім того, планується відкриття нового ритейлера Afound, який буде продавати товари різних брендів, в тому числі H&M.
Нагадаємо, експерти прогнозували можливі проблеми у H&M ще за підсумками минулого року. Справа в тому, що шведська компанія отримує 80% свого одягу з країн з низькою заробітною платою, а Inditex отримує половину поставок з країн, близьких до найважливіших ринків. Це може обходитися дорожче, але товар прибуває в магазини набагато швидше. За словами аналітиків Goldman Sachs, одяг H&M доставляється в два рази довше до магазинів, що стає величезною перепоною в індустрії швидкої моди, де тенденції змінюються блискавично.
Аналітики побоюються, що у компанії можуть бути більш глибоко вкорінені проблеми, такі як невдала онлайн-стратегія і той факт, що його мережа магазинів зростає занадто швидко. Ось чому аналітики прогнозують, що результати H&M будуть низькими і в цьому році.
Шведська Skandia, один з акціонерів H&M, значно знизила свою частку і також тисне на компанію. Там вважають, що в компанії занадто багато уваги приділяють росту обороту в збиток рентабельності. Вони хочуть щоб рітейлер скоротив кількість магазинів і попрацював над онлайн-стратегією. «Ринок швидко змінюється, і H&M потребує того, щоб йти в ногу з часом», – говорить менеджер з управління Skandia Ерік Сьерстром.
Читайте також-
Чи ворог вам універмаг: хто виграє і хто постраждає від приходу в Україну H&M, DeFacto і Koton