
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. VOVK
Український бренд VOVK представив яскраве промо своєї нової колекції autumn/winter ’17/18. У відео показані дивовижні пейзажі з лісом і озером, на тлі яких дівчата і демонструють нову колекцію бренду. Вийшло красиво і запально.
https://www.facebook.com/tmvovk/videos/1939783832938218/
Український підрозділ німецького бренду FALKE UA представив відео, приурочене до осінньо–зимової колекції FALKE. Обличчям рекламної кампанії стала українська супермодель Алла Костромічева. У колекції, з одного боку, домінує вінтажний стиль, а з іншого – свобода і творчість на природі.
https://www.facebook.com/FalkeUkraine/videos/1760164230680341/
Холдинг емоцій Fest Lokal випустив спільне відео з мережею заправок OKKO, Land Rover Ukraine і Райффайзен Банк Аваль: дослідження Бессарабії. У ролику немає прямої реклами, а логотипи брендів з’являються лише в фінальному кадрі, і відео носить швидше іміжевий, патріотичний характер. Внаслідок вийшло, мабуть, одне з найкрасивіших і надихаючих відео про крайню південно-західну точку України. Робота над проектом зайняла три тижні.
Adidas зняв вже третій варіант свого геніального ролика Original Is Never Finished і досі не втратили в якості. Присутні і Сінатра, і картини епохи Відродження, і естетика антиутопії, тільки на цей раз знову змінився зоряний склад, включивши і Кендалл Дженнер, якої так сильно дісталося від медіа після своєї участі в найневдалішій реклами Pepsi. Adidas вважає, що будь-яка творча особистість повинна пройти через період суспільного неприйняття, інакше в житті немає місця експериментам. Зокрема їм ролик і присвячений. Більше 8 млн переглядів на Youtube за тиждень.
https://www.youtube.com/watch?v=UkdsGeJxDcA
Пиво Brahma жартує з допомогою GIF, вбудованих в відеорекламу. Основна ідея ролика – заклик розірвати коло рутини. Над незвичайним відеорядом попрацювало агенство Santo, в ролі режисера виступив один з творців оскароносного фільму “Бердмен“. Тестують нову технологію для нового кіно?
Дивиться також наш попередній огляд
Кращі ролики тижня: КЮЗ, Ельдорадо, Епіцентр, Nissan і Motorola