Реклама тижня: Apple, Vodafone, Old Spice, Rag & Bone і Eminem
Трилер Apple про забутий пароль, Vodafone і привід для радості, Old Spice, pop-up store на день, андрогінна Зої Кравіц та інше.
Vodafone
На думку Vodafone, подорож з друзями і стрибки з парашутом – не привід для радості, коли головною подією літа має стати запуск швидкісного 4G-інтернету. Чи згодні з цим тінейджери – очевидна аудиторія нового ТВ-ролика – історія замовчує, але герой відео всіляко намагається стримати будь-які емоції, коли всіх навколо вони переповнюють. Його навіть шкода стає. І все через Wi-Fi, ну ще концерт Imagine Dragons, партнером якого, мабуть, є Vodafone. І все-таки, настрій відео з його похмурим героєм і запальна пісня Thunder на фоні – зовсім якось не в’яжуться, да і фінальна тема радості не розкрита.
Old Spice
В Old Spice вважають, що саме жінка часто стоїть за вибором, якими засобами для догляду користуватися чоловікам. І оскільки більшість у цьому не зізнається, у кампанії обіграли цю думку за допомогою декількох сюрреалістичних роликів. В одному з них жінка читає в своїх мемуарах про те, як вона врятувала людину з “безладом” на замерзлій горі, маючи на увазі його неукладене волосся. Дивна зав’язка завершується таким же дивним хеппі-ендом. В іншому відео диспетчер допомагає за допомогою засобів Old Spice панікуючему пілоту посадити літак, щоб він, як виявляється, встиг до неї на вечерю. Перше відео з серії на одному тільки Youtube за два тижні показали 6 млн людей.
Apple
Переваги iPhone X перед більш старими моделями телефонів можна перерахувати на пальцях однієї руки. В Apple, швидше за все про це здогадуються, бо з непроникною міною вкладають в розкрутку буквально кожної відмінності. Однією з фішок iPhone X стала технологія розпізнавання обличчя власника гаджета Face ID, призначена для швидкого розблокування телефону або, скажімо, підтвердження Apple Pay. У рекламному ролику, присвяченому Face ID, розігрується цілий триллер у вигляді драматичного шоу, учасник якого всіма фібрами пижиться згадати пароль від телефону і не може. Глядачі спочатку йому співчувають, а потім починають знущатися. Вся ситуація виявляється фантазією чоловіка, який сидить у кафе за чашкою американо.
Rag & Bone
Нью-йоркський бренд Rag & Bone спільно з репером Eminem представив оригінальну колаборацію. В рамках проекту також була випущена капсульна колекція, а також 13 липня всього на один день було відкрито pop-up store в Лондоні зі спагеті і розіграшем квитків на концерт артиста. Саме відео мало чим примітний, але вся ця streetwear-естетика, Маршалл Матерс в кадрі і неординарна ідея, як всього за один день непогано заробити, – щось у цьому таки є привабливе.
Saint Laurent
Чарівна Зої Кравіц продовжує представляти осінньо-зимові колекції 2018/19 французького бренду Saint Laurent. Але на цей раз замість чорно-білої зйомки і гусарського жакету – мерехтливий неон і 18-річний син вокаліста Oasis Ліама Галлахера. Цікаво, що герої навіть не зустрічаються в кадрі, але при цьому між ними створюється сексуальну напругу. Сприяє цьому буквально все: світло, ракурс зйомки, кліповий монтаж, саундтрек від французького діджея SebastiAn. Цікаво також те, що ролик явно заграє з темою андрогинності, але це вже тема скоріше для тих проникливих, яких цікавлять глибинні мессенджи брендів.
Дивіться також наш попередній огляд –
Реклама тижня: Сільпо, KAN, Under Armour, KFC і новий “Whasaaaaap”