Реклама тижня: Сільпо, KAN, Under Armour, KFC і новий “Whasaaaaap”

Реклама тижня: Сільпо, KAN, Under Armour, KFC і новий “Whasaaaaap”

08.07.2018 09:00
  869
Микола Маранчак

“Апетитна кукурудзка” Сільпо, тролінг покатушок Неймара KFC, нове позиціонування KAN і відродження класики реклами “Whasaaaaaap” у спільному кампейні Burger King і Budweiser.

Сільпо

Мабуть сьогодні Микита Хрущов пустив би скупу сльозу, побачивши з якою любов’ю і, мабуть, хтивістю до кукурудзи підійшли рекламщики. І справді, навіщо придумувати, розробляти і рекламувати унікальний продукт, якщо є сезонний, який і так всі люблять. У креативній кампанії Сільпо не просто кукурудза, а “самий солодкий качанчик” і “сама апетитна кукурудзка”. Як тут встояти перед літнім делікатесом?

KFC

Поки одні дивилися футбол, а інші бойкотували його, KFC проявили вправність у тролінгу. Причиною стала історія з футболістом збірної Бразилії Неймаром, який під час матчу театрально катався від болю по траві, в надії заробити пенальті для своєї команди. У ролику KFC футболіст, як і Неймар – герой історії – котиться до тих пір, поки не прикотився в ресторан за крильцями. Без сміху на це дивитися дійсно важко. Ролик приніс фуд-рітейлеру більше мільйона переглядів на Youtube всього за два тижні.

Burger King і Budweiser

Burger King і Budweiser спільно воскресили культову рекламу Budweiser 1999 року з ось цим усім знаменитим “Whasaaaaaap”. Привід для колективного креативу теж знайшовся неабиякий – дві торгові марки запускають спільний бургер. Катарсис відбувається, коли до друзів, куражащіхся по телефону, приєднався особисто Король Бургерів. Мета кампейна – обмежений тираж спільного бургера The American Brewhouse King.

Також бренди влаштували переписку в Twitter, де перекидалися жартівливими “Whaassssaaaaaaaaaaaaaaaaap”.

KAN Development

Агенство Banda розробило під одного з найбільших українських будівельників торговельної нерухомості ділової хіп-хоп ролик. Приємний жіночий голос римує текст про переваги девелопера, демонструючи стильну картинку з проектувальниками, інженерами і самими об’єктами, створеними KAN: ТРЦ Ocean Plaza, Arena City, Комфорт Таун, IQ Business Center, Tetris Hall і навіть недобудованим ТРЦ Республіка. Разом з відео представили оновлений, дещо спрощений, логотип девелопера, нову стратегію та інші атрибути крокуючого в ногу з часом бренду. Ну, щоб не відставати від інших.

Under Armour

Епік, тестостерон і апофеоз фізичних надзусиль – три ключові складові нового відео спортивного бренду Under Armour, створеного нідерландським агентством Nomads. Ролик знімався в місті Тріполі, Ліван, спеціально під спортсменів-любителів працювати над своїм тілом до повної знемоги. Не вистачає яскравого саундтрека, та й пора б уже щось таке і в Україні зняти.

Дивіться також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Rozetka, АЛЛО, Diesel, Canon і Леся Нікітюк


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ продовжує свій внесок у підтримку українських захисників через співпрацю з Фондом компетентної...
time icon  
  53
Усі новини ринку