Центрові гравці: огляд регіональних торгових мереж центральної України 

Центрові гравці: огляд регіональних торгових мереж центральної України 

22.09.2021 08:30
  3698
Дарія Осіїк

Які торговельні мережі розвиваються в центральних областях України та якою кількістю магазинів вони керують, поглинання локального значення та особливості місцевого ринку: огляд FMCG-рітейлерів центрального регіону України.  

Читати російською мовою

FMCG-сегмент центрального регіону України не може похвалитись великою кількістю гравців як, наприклад, західний регіон. Але локальний продуктовий ринок досить динамічно розвивається – мережі розширяються та оновлюються, з’являються нові оператори та навіть відбуваються локальні поглинання. Ще одна характерна особливість цього регіону – значна кількість місцевих рітейлерів базуються не в обласних центрах, а у містах районного значення. 

RAU зробила огляд найперспективніших торгових мереж центральної України.  

Файно маркет

Кропівницька мережа супермаркетів біля дому Файно маркет вже більше 10-ти років успішно працює у Кропивницькому та Кіровоградській області. Мережа входить до складу компанії “Вересень плюс” (м. Кропивницький) – одного з провідних рітейлерів центру України, якому також належать бренди Varto та Вересень.  Зараз мережа налічує більше 110 магазини (у форматі супермаркет, магазин біля дому, міні-маркет, соціальний магазин, дискаунтер і спеціалізований роздріб), які активно розвиваються у Кропивницькому, Новоукраїнці, Новомиргороді, Малій Висці, Новоархангельську, Світловодську, Шполі та в багатьох селах. Наприкінці минулого року рітейлер розширив кордони й відкрив перший магазин в іншому регіоні.

На початку липня цього року стало відомо, що ТОВ «Вересень плюс» має намір активно освоювати новий для себе ринок Черкаської області. До кінця поточного року рітейлер збирається відкрити близько 30-ти нових торгових обʼєктів, більшість з яких будуть запущені на місці обʼєктів місцевої торговельної мережі Абсолют.

МаркетОПТ

МаркетОПТ – провідний локальний рітейлер Полтавської області, яким з початку 2019 року управляє компанія Август Плюс. Зараз до складу мережі входить біля 120 торгових точок. Центральний офіс рітейлера знаходиться у Кременчузі.

Велике пузо

Продуктова роздрібна мережа Велике пузо складається з 44-х магазинів, розташованих у Дніпропетровській області. Центральний офіс рітейлера знаходиться у місті Новомосковськ, де ще в 1995 році з’явились три перші торгові точки мережі. Останнім часом компанія взяла курс на розширення за рахунок франчайзингу. Магазини Велике пузо працюють у форматі самообслуговування. Асортимент рітейлера нараховує понад 3000 позицій. 

Копилка

Супермаркети мережі Копилка розташовані в населених пунктах Кіровоградської області, центральний офіс рітейлера – в Кропивницькому. Перші магазини мережі з’явились у 2004 році. Зараз вона нараховує 33 торгові точки.

Грош

Роздрібна продуктова мережа Грош працює у Вінницькій області та входить до складу компанії Аргон. Історія рітейлера розпочалася в 90-х роках минулого століття з маленького кіоску, що торгував кондитерськими виробами та спеціями. В 1997 році компанія вийшла на новий рівень розвитку, відкривши магазин оптово-роздрібної торгівлі Корона. Наступні кілька років компанія Аргон відкривала нові магазини подібного формату у Вінниці. У 2001 році рітейлер реконструює один зі своїх оптово-роздрібних магазинів та відкриває перший у Вінниці супермаркет самообслуговування торговельною площею 350 кв. м. А 2014 року відбулося відкриття першого магазину мережі Грош Експрес. Зараз мережа супермаркетів Грош, Грош Експрес, К-маркет – один з провідних гравців роздрібної торгівлі у Вінницькій області, до складу якого входить близько 30-ти торгових точок.

Делікат

Мережа магазинів Делікат, що розпочала свою діяльність у 1998 році, наразі складається з 20-ти торгових точок. Окрім Черкас, супермаркети Делікат працюють також і в регіоні – дев’ять у селі Білозір’я, два в Смілі, два – в селі Червона Слобода та ще один у селі Степанки. У 2016 році компанія представила новий стиль своїх об’єктів, давши їм робочу назва Делікат+. 

Veles

Перший магазин мережі Veles відкрився в 1991 році в місті Кам’янське, де зараз знаходиться центральний офіс рітейлера. За 28 років компанія Veles відкрила 12 супермаркетів у форматі “біля дому”, які розташовані в Кам’янському (десять торгових точок) та Дніпрі (два магазини). Щодня магазини Veles відвідує понад 30 000 покупців. А штат компанії налічує більше 500 співробітників. 

Малинка

Торгова мережа Малинка – відомий оператор на ринку продуктового роздробу Кам’янського Дніпропетровської області. Наразі мережа нараховує 10 торгових точок, де можна придбати товари широкого споживання, продукти харчування, овочі та фрукти.

Наш ХуторОК

Наш ХуторОК – мережа сімейних гастрономів, що входить до складу компанії Дельта продукт, заснованої у 2001 році. У 2012 році було прийнято рішення про створення власної роздрібної мережі Наш ХуторОК. Зараз вісім магазинів мережі Наш ХуторОК працюють у форматі дискаунтера. Щодня торгові точки мережі відвідують понад 5500 покупців. Асортимент магазинів складає близько 4000 найменувань товарів.

Україночка

Мережа цілодобових продуктових магазинів Україночка нараховує десять торгових точок у Вінниці, де можна придбати традиційні делікатеси, вітчизняну продукцію з місцевих фермерських господарств та товари від іноземних виробників. Також рітейлер розвиває лінійку продуктів під власною торговою маркою Шлях до серця. 

Читайте також – 

На північ від столиці: огляд регіональних торгових мереж північної України та Києва


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку