Відвідуваність ТРЦ Любава в 2016 році зросла на 8% – до 5,5 млн осіб

Відвідуваність ТРЦ Любава в 2016 році зросла на 8% – до 5,5 млн осіб

26.01.2017 11:51
  566
Ukrainian Retail Association

В цілому з моменту відкриття в квітні 2013 року черкаський торгово-розважальний центр Любава відвідало 18,25 млн осіб.

Про це RAU повідомила прес-служба девелоперської компанії Будхаус Груп (девелопер ТРЦ).

Підводячи підсумки 2016 року, у компанії нагадали, що минулого року в комплексі була проведена реконструкція vip-входу, облагороджена територія поряд з паркінгом, створено місце відпочинку для відвідувачів і побудовано літнє кафе. Крім того, навесні 2016 року в ТРЦ була запущена багатопрофільна школа танців Sputnik dance, магазин Comfy в новому форматі і проведена реконструкція дитячого розважального центру: запущене ігрове містечко для дітей, а також встановлені автомати віртуальної реальності.

Новими орендарями ТРЦ в 2016 році стали українська мережа Goldi, бренди Puma і Pandora, а також Pierre Cardin, Sinsay, Pako Lorente.

Довідка. Загальна площа ТРЦ Любава становить 26 000 кв. м, орендна – 18 000 кв. м. Дворівневий паркінг розрахований на 200 машиномісць. Серед якірних орендарів ТРЦ: продуктовий супермаркет Сільпо, супермаркет електроніки та побутової техніки Comfy, іспанський рітейлер InditexGroup (бренди Bershka, Stradivarius і Pull&Bear), польський роздрібний оператор одягу LPP Group (Reserved, CroppTown і Mohito) та інші. Девелопером проекту є компанія Будхаус Груп.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку