POP/POS-дисплеї як елемент стимулювання продажів

POP/POS-дисплеї як елемент стимулювання продажів

19.02.2024 08:30
  1217
rau

Ustor — харківський виробник металевого обладнання для ритейлу — проаналізував імпульсивні покупки покупців та пропонує розглянути переваги POP/POS-дисплеїв. Завдяки унікальному дизайну, правильному розміщенню в магазині та оригінальній демонстрації продукції це торговельне обладнання може зіграти ключову роль у приверненні уваги відвідувачів та переконати їх зробити незаплановану покупку.

За даними Invesp, 84% всіх покупців здійснювали імпульсивні покупки, а 8 з 10 таких покупок відбулись у звичайних магазинах. Ритейлерам варто брати цю статистику на озброєння для збільшення продажів.

Роль POP/POS-дисплеїв у візуальному мерчандайзингу

Кожен сантиметр магазину має продавати. Тому ритейлери постійно працюють над розробкою ефективних стратегій для захоплення уваги клієнтів. Вони намагаються створити унікальну сприятливу атмосферу, котра стимулює покупки (зокрема й спонтанні) та дарує покупцям приємний досвід, змушуючи їх повертатись в улюблені торгові простори знову й знову.

Виробники прагнуть виділити свою продукцію у мультибрендовому просторі та підтримати інтерес клієнтів до свого бренду. У цьому їм можуть допомогти торговельні дисплеї — важливий елемент візуального мерчандайзингу на касі та в торговому залі. Унікальне обладнання зацікавлює споживачів і впливає на їхні рішення, перетворюючи їх на постійних покупців і прихильників бренду. Таке устаткування виконує й додаткові функції:

  • формує перше враження у покупців. Оригінальні конструкції з фірмовими логотипами — своєрідна точка контакту, яка може вплинути на вибір;
  • візуально залучає покупців. Незвичайна форма конструкції, яскраві відтінки або поєднання контрастних кольорів привертає увагу покупців;
  • виділяє товари в мультибрендовому просторі. Демонстрація продукції на POP/POS-дисплеях — один
  • з найкращих способів вирізнитись серед нескінченних стелажів і полиць;
  • привертає увагу до обраних позицій чи нових товарів. Це допомагає сфокусувати увагу покупців та спрощує їм процес ухвалення рішень на користь вашої продукції;
  • стимулює додаткові та перехресні продажі. Завдяки стратегічному розміщенню додаткової продукції (наприклад, дисків біля будівельної техніки) можна спонукати покупців до імпульсивних покупок.

Унікальне обладнання відображає індивідуальний характер бренду. Це підвищує впізнаваність та зміцнює позитивне сприйняття клієнтами.

Типи POP/POS-дисплеїв

Команда Ustor виділяє два найпоширеніші варіанти такого обладнання:

  • підлогові POP-дисплеї можна розмістити в будь-якому місці торгового простору. Вони гарно підходять для демонстрації широкого спектра продукції та її функцій незалежно від розміру товарів. Ідеальний варіант для встановлення — точки з високою прохідністю;
  • настільні POS-дисплеї найчастіше встановлюють у прикасовій зоні для невеликих товарів. Невеликі оригінальні конструкції привертають увагу покупців у черзі та заохочують імпульсивні покупки фактично в останні хвилини перебування в магазині. На практичних конструкціях можна розмістити товари повсякденного попиту або ж певні лінійки. 

Візуальне оформлення залежить від побажань клієнта — брендинг, фірмова палітра, інформація про компанію або товар. Для виготовлення обладнання Ustor використовує метал — міцний і довговічний матеріал, який підходить для різних типів дисплеїв та найрізноманітнішої продукції. Це екологічна сировина, адже вона має фактично нескінченний цикл перероблювання.

 

Поради з вибору ідеального дисплея для вашої продукції

Щоб досягти поставлених маркетингових цілей, потрібно правильно вибрати POP/POS-дисплей. Ще до розробки технічної документації для виготовлення обладнання варто врахувати:

  • розмір і форму устаткування для продукції;
  • місце, де буде встановлена конструкція, планування магазину і потік клієнтів. Ідеальний варіант для встановлення — точки з інтенсивним рухом людей;
  • тип продукції;
  • зовнішній вигляд дисплея. Він має бути максимально помітним і відображати фірмовий стиль бренду.

Ідеальні POP/POS-дисплеї привертають увагу, виділяють продукцію в мультибрендовому просторі, оригінально її презентують та стимулюють продажі. Команда Ustor виготовляє для клієнтів саме таке устаткування для різних категорій товарів. На полицях обладнання, виготовленого нашою командою, розміщені товари Trunki, Vitals, Gusto, Distar, Будпостач та інших брендів.

Зв’яжіться з нами, щоб дізнатися про переваги співпраці з Ustor та обладнання, яке ми пропонуємо. Ми виготовимо ідеальний дисплей для вашої продукції!


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку