
Анна Коваль, SOVA: 2024 рік став для SOVA роком змін, амбіційних рішень і значних викликів


Ustor — харківський виробник металевого обладнання для ритейлу — проаналізував імпульсивні покупки покупців та пропонує розглянути переваги POP/POS-дисплеїв. Завдяки унікальному дизайну, правильному розміщенню в магазині та оригінальній демонстрації продукції це торговельне обладнання може зіграти ключову роль у приверненні уваги відвідувачів та переконати їх зробити незаплановану покупку.
За даними Invesp, 84% всіх покупців здійснювали імпульсивні покупки, а 8 з 10 таких покупок відбулись у звичайних магазинах. Ритейлерам варто брати цю статистику на озброєння для збільшення продажів.
Кожен сантиметр магазину має продавати. Тому ритейлери постійно працюють над розробкою ефективних стратегій для захоплення уваги клієнтів. Вони намагаються створити унікальну сприятливу атмосферу, котра стимулює покупки (зокрема й спонтанні) та дарує покупцям приємний досвід, змушуючи їх повертатись в улюблені торгові простори знову й знову.
Виробники прагнуть виділити свою продукцію у мультибрендовому просторі та підтримати інтерес клієнтів до свого бренду. У цьому їм можуть допомогти торговельні дисплеї — важливий елемент візуального мерчандайзингу на касі та в торговому залі. Унікальне обладнання зацікавлює споживачів і впливає на їхні рішення, перетворюючи їх на постійних покупців і прихильників бренду. Таке устаткування виконує й додаткові функції:
Унікальне обладнання відображає індивідуальний характер бренду. Це підвищує впізнаваність та зміцнює позитивне сприйняття клієнтами.
Команда Ustor виділяє два найпоширеніші варіанти такого обладнання:
Візуальне оформлення залежить від побажань клієнта — брендинг, фірмова палітра, інформація про компанію або товар. Для виготовлення обладнання Ustor використовує метал — міцний і довговічний матеріал, який підходить для різних типів дисплеїв та найрізноманітнішої продукції. Це екологічна сировина, адже вона має фактично нескінченний цикл перероблювання.
Щоб досягти поставлених маркетингових цілей, потрібно правильно вибрати POP/POS-дисплей. Ще до розробки технічної документації для виготовлення обладнання варто врахувати:
Ідеальні POP/POS-дисплеї привертають увагу, виділяють продукцію в мультибрендовому просторі, оригінально її презентують та стимулюють продажі. Команда Ustor виготовляє для клієнтів саме таке устаткування для різних категорій товарів. На полицях обладнання, виготовленого нашою командою, розміщені товари Trunki, Vitals, Gusto, Distar, Будпостач та інших брендів.
Зв’яжіться з нами, щоб дізнатися про переваги співпраці з Ustor та обладнання, яке ми пропонуємо. Ми виготовимо ідеальний дисплей для вашої продукції!