Майкл Дон, USG Holding: У перший ресторан я вклав $100 000 Майкл Дон, засновник Мировая Карта, яка з недавніх пір увійшла в USG Holding, про своє дитинство, перші інвестиції в бізнес,... ДосвідНовини компаній 28 Листопад 2018 1172
Аналітика Nielsen: які категорії товарів найчастіше купують онлайн (інфографіка) Компанія Nielsen проаналізувала як ростуть світові онлайн-продажі продуктів харчування та інших товарних груп, а також... E-commerceАналітика 27 Листопад 2018 1565
Угода завершена: EVO і Rozetka об’єднали бізнеси Завершено формальності по злиттю групи компаній EVO і найбільшого інтернет-супермаркету Rozetka. E-commerceІсторії компаній 27 Листопад 2018 1027
Активісти знову заблокували роботу Ocean Plaza Столичний торговий центр Ocean Plaza не працює: представники націоналістичних організацій принесли під стіни ТРЦ шини та... ДержаваКонфлікти 27 Листопад 2018 986
Кому війна. Що військовий стан означає для бізнесу Підприємці поки не розуміють, в яких умовах їм доведеться працювати. Експерти пророкують гальмування економіки та... ДержаваЕкономіка 27 Листопад 2018 908
LC Waikiki запустив в Україні власний інтернет-магазин Раніше товари турецького рітейлера можна було придбати онлайн тільки з зарубіжних торгових майданчиків. E-commerceНові проекти 27 Листопад 2018 1644
MustHave відкрив магазин в ТРЦ Lavina Mall (+фото) Українська мережа магазинів жіночого одягу MustHave поповнилася новою торговою точкою в столичному торгово-розважальному... ВідкриттяНовини 27 Листопад 2018 1174
Стратегічні зміни: генеральний директор MD Fashion пішов з компанії Один з лідерів українського ринку fashion-рітейлу, який розвиває торгові мережі Tommy Hilfiger, Walker, Under Armour, Oodji, та ряд інших,... НовиниНовини компаній 26 Листопад 2018 1132
Споживчі настрої в Україні обвалилися до рівня початку року – Gfk У жовтні індекс споживчих настроїв в Україні зменшився на 5,7 п. Найбільших змін зазнали індекси девальваційних... ЕкономікаНовини 26 Листопад 2018 896
Чорна п’ятниця встановила новий рекорд онлайн-продажів в США – дослідження Продажі американських онлайн-магазинів в Чорну п’ятницю перевищили $6,2 млрд, що на 23,6% більше, ніж в минулому році. МаркетингНовини 26 Листопад 2018 590
New Retail: як український бренд UMa&UMi планує зробити популярними дитячі прикраси UMa&UMi планує до кінця 2019 року відкрити близько 300 точок продажів в різних країнах і продавати по 100 000 виробів на місяць.... Історії компанійНові проекти 26 Листопад 2018 2804
Покоління Z: як рітейлерам знайти спільну мову з вчорашніми школярами Емін Алієв, керуючий директор Criteo, розповідає, як купує покоління Z і які особливості визначають їх поведінку офлайн і... ДосвідЕкономіка 26 Листопад 2018 1076