Головна > Новини > Сторінка 2

Новини

Аналітика Cushman&Wakefield: витрати на доставку “останньої милі” складають 50% загальних витрат ланцюжка поставок

Аналітика Cushman&Wakefield: витрати на доставку “останньої милі” складають 50% загальних витрат ланцюжка поставок

За підрахунками компанії Cushman & Wakefield витрати на нерухомість складають всього 4,3% від загальних витрат на логістику, тоді як на транспорт припадає 50,3%.

Читати далі
Максим Гаврюшин – гість програми “За рамками рітейлу” Андрія Жука

Максим Гаврюшин – гість програми “За рамками рітейлу” Андрія Жука

Операційний директор Budhouse Group Максим Гаврюшин і співзасновник Асоціації рітейлерів України Андрій Жук в ході нового випуску онлайн-програми “За рамками рітейлу” розвіюють популярні міфи пр “смерть” торгових центрів у світі […]

Читати далі
Amazon відкрив магазин без персоналу чи кас у новому форматі, а також використовує роботів для видачі онлайн-замовлень

Amazon відкрив магазин без персоналу чи кас у новому форматі, а також використовує роботів для видачі онлайн-замовлень

Гігант онлайн-торгівлі Amazon відкрив перший продуктовий супермаркет без кас і представить роботизовані зони у своїй новій мережі фізичних продуктових магазинів.

Читати далі
Перші гості та теми конференцій RAU Expo 2020

Перші гості та теми конференцій RAU Expo 2020

Dragon Capital, Arricano, Retroville, Епіцентр, McDonald’s, Decathlon, LC Waikiki, Фокстрот і багато інших серед перших зареєстрованих гостей найбільшої в Україні виставки індустрії рітейлу і девелопменту – RAU Expo 2020.

Читати далі
Погана погода: тепла зима заморозила продажі українських магазинів одягу та взуття

Погана погода: тепла зима заморозила продажі українських магазинів одягу та взуття

Внаслідок аномально теплої погоди в Україні продажі fashion-рітейлерів значно нижче запланованих. Наскільки суттєво нинішня зима вплинула на показники магазинів, і що роблять торгові мережі для поліпшення ситуації.

Читати далі
Непотрібний секрет: бренд Victoria’s Secret продають. Як компанія за 10 років подешевшала в 15 разів

Непотрібний секрет: бренд Victoria’s Secret продають. Як компанія за 10 років подешевшала в 15 разів

Компанія L Brands продасть бренд нижньої білизни Victoria’s Secret інвестиційній компанії Sycamore Partners. Торгову марку оцінили в $1,1 млрд, хоча раніше вартість бренду досягала $15 млрд. Причина угоди – гнітючі […]

Читати далі
Одеський ТРЦ Riviera залучив 52,5 млн євро кредиту для збільшення орендної площі на 18 000 кв. м

Одеський ТРЦ Riviera залучив 52,5 млн євро кредиту для збільшення орендної площі на 18 000 кв. м

Кошти надав Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР). Кредит буде також спрямований на “реструктуризацію балансу” компанії-власника ТРЦ Riviera та створення можливостей для професійного навчання молоді.

Читати далі