Андрій Сук, Meest: Міфи і реальність про зручність поштоматів Керівник підрозділу “Meest поштомати” пояснює, чому перші спроби просування цієї послуги виявилися невдалими, що... E-commerceНовини компаній 23 Грудень 2020 1344
Сім’я аптек Farmacia стала членом Асоціації рітейлерів України Компанія Farmacia, в яку входять 378 аптек під брендами “Сім’я аптек Farmacia”, “Аптека Гаєвського”, “Аптека від... Новини АсоціаціїНовини партнерів 23 Грудень 2020 894
ТРЦ Forum Lviv отримав міжнародний сертифікат безпеки SafeGuard Сертифікація від Bureau Veritas Group відзначає заклади, які дотримуються кращих в своєму класі протоколів гігієни і безпеки Новини партнерівНовини ТРЦ 22 Грудень 2020 837
Fozzy Group виграла суд у податківців на сотні мільйонів гривень Шостий апеляційний адмінсуд виніс рішення на користь Fozzy Group в спорі з Державною податковою службою. ДержаваКонфлікти 22 Грудень 2020 7369
Олександр Пащенко, АЛЛО: Гібридні війни або як використати кризу для поліпшення клієнтського досвіду Виконавчий директор омніканальної мережі АЛЛО про запуск онлайн-консультацій і експрес-доставки, впровадження нового... E-commerceДосвід 22 Грудень 2020 1846
Актуальні вакансії в рітейлі (22 грудня) Добірка свіжих топових вакансій компаній членів та партнерів Асоціації рітейлерів України. НовиниРезюме та вакансії 22 Грудень 2020 1517
Двигун торгівлі: як онлайн-оплата рухає вперед весь ринок e-commerce У компанії Prom.ua відзначають значне зростання популярності електронної комерції в 2020 році. Оплата покупок онлайн може... E-commerceАналітика 22 Грудень 2020 738
Effie Ukraine-2020: кращі рекламні кампанії в рітейлі Нагороди Effie Ukraine за кращі комунікаційні кампанії отримали Rozetka, Нова пошта, McDonald’s, Сільпо та Люксоптика. АналітикаМаркетинг 22 Грудень 2020 1942
Танцюй сам, ділись з друзями. Оленячі танцюльки від ОККО запалюють новорічний настрій Мережа ОККО створює справжній новорічний настрій. З початку грудня на клієнтів АЗК чекають шестеро харизматичних... НовиниРеклама 21 Грудень 2020 1405
Олена Ворожейкіна, Promenu: Як омніканальна модель зберегла продажі в період локдауну Як розвивалася модель продажів Promenu в період карантинних обмежень, і які ключові тренди взаємин зі споживачем виділяє... E-commerceДосвід 21 Грудень 2020 941
Борис Марков, АТБ: Як змінився український рітейл в період пандемії Генеральний директор і голова ради директорів корпорації АТБ про реалізовані в 2020 році проекти, динаміку зростання... Новини партнерівПерсоналії 21 Грудень 2020 3132
Андрій Іоанно, ТРЦ Оазис: Слабкий шукає виправдання, сильний – можливості Засновник Сommercial Property Management – керуючої компанії ТРЦ Cherkasy Mall – і керуючий директор ТРЦ Оазис Андрій Іоанно розповів... ДосвідЛюди девелопменту 21 Грудень 2020 3804