Кому корона не тисне. Чистий прибуток Amazon за час пандемії перевищила сумарну за три попередні роки Найбільший в світі інтернет-рітейлер Amazon за дванадцять місяців, що завершилися 31 березня 2021 року отримав чистий... E-commerceСвітові новини 30 Квітень 2021 1133
Новини FMCG за квітень: Сільпо замість Фуршет, партнерство АТБ і Glovo, магазини-контейнери Billa в Австрії У квітні Сільпо відкрив відразу 14 супермаркетів на місці Фуршет, АТБ запустив свою платіжну карту з Visa і партнерську... ВідкриттяНовини компаній 30 Квітень 2021 4004
7 зі 100: хто з рітейлерів і чому потрапив до списку 100 найвпливовіших компаній світу від журналу Time Один із найбільш авторитетних журналів у світі – Time – вперше представив рейтинг “100 найвпливовіших... АналітикаМіжнародний досвід 30 Квітень 2021 1521
Новини food&beverage: Nathan’s Famous, Реберня, Fish Fetish, Salateira, KFC та інші Перша Реберня в Одесі, Хлібний в новому форматі в Києві, Salateira Store, вихід нью-форкських хот-догів Nathan’s Famous на... ВідкриттяНовини 30 Квітень 2021 1743
Трафік проти доходу: як вибудувати ефективну промо-стратегію для залучення споживачів Як вибрати ефективну стратегію рекламної кампанії, розподілити ресурси по товарним категоріям і сформувати календар... ДосвідМаркетинг 30 Квітень 2021 838
Топ-10 рітейл-компаній світу – рейтинг Deloitte Компанія Deloitte проаналізувала показники 250-ти найбільших світових компаній сектору роздрібної торгівлі. АналітикаНовини 29 Квітень 2021 1980
В’ячеслав Сауц, аптечна мережа АНЦ: Наша головна мета – стати лідером в e-commerce серед фарм-рітейлерів Директор по маркетингу аптечної мережі АНЦ про розвиток мережі, плани на майбутнє, конкурентів і ситуацію на ринку. Новини партнерівПерсоналії 29 Квітень 2021 5205
Новини ТРЦ: Respublika Park, Smart Plaza Obolon, ЦУМ Київ, Дитячий світ та інші Реконцепція ТРЦ Respublika, посилення tenant-mix ТЦ Smart Plaza Obolon, чистий прибуток Arricano, простір Click&Collect в ЦУМ Київ та інші новини... НовиниНовини ТРЦ 29 Квітень 2021 1683
Ефект e-commerce: глобальні рекламні витрати FMCG-брендів у digital канал зростатимуть на 7% щороку Агентство Zenith ROI прогнозує, що до 2023 року FMCG-бренди у світі збільшать рівень інвестицій у digital-рекламу до $14,9 млрд. Що... E-commerceАналітика 29 Квітень 2021 833
Ми хочемо працювати: хто із рітейлерів і ТРЦ приєднався до всеукраїнського флешмобу проти несправедливих обмежень 28 квітня стартувала всеукраїнська акція “Ми хочемо працювати!”, до якої приєднався ряд ключових гравців... ДержаваНовини Асоціації 29 Квітень 2021 908
ФоксFan: нова кешбек програма від Фокстрот з +1,6 млн клієнтів Фокс Клуб стає ФоксFan, зберігши найкращі напрацювання та розширюючи можливості клієнтів, кількість яких у Фокстрот за... МаркетингНовини партнерів 29 Квітень 2021 1042
Епіцентр відкрив інноваційний Food Market з власним фуд-кортом (фотоогляд) У торговельному центрі Епіцентр на вул. Берковецька, 6 В, відкрився продуктовий магазин Food Market площею 3000 кв. м з власним... Нові форматиНовини партнерів 28 Квітень 2021 9666