Новини

Андрій Кіктенко, Portmone: Все більше мерчантів підключають метод розтермінування платежу, оскільки на це є запит у клієнтів

Андрій Кіктенко, Portmone: Все більше мерчантів підключають метод розтермінування платежу, оскільки на це є запит у клієнтів

Комерційний директор Portmone Андрій Кіктенко поділився інсайтами про зростання платежів частинами, вплив воєнних реалій...
time icon  
  408
Ролики тижня: Файно маркет, Аврора, Vodafone, Eat Me At, а також ПриватБанк, фонд Повернись живим та школа БПЛА Ятаган

Ролики тижня: Файно маркет, Аврора, Vodafone, Eat Me At, а також ПриватБанк, фонд Повернись живим та школа БПЛА Ятаган

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від...
time icon  
  493
Від майстерні кінської упряжі до глобального символу розкоші та елегантності: історія успіху бренду Hermès

Від майстерні кінської упряжі до глобального символу розкоші та елегантності: історія успіху бренду Hermès

Як майстерність, позачасовий стиль та далекоглядне керівництво перетворили Hermès на імперію, що диктує модні тенденції,...
time icon  
  490