Огляд нововведень липня для бізнесу в Facebook та інших соцмережах
Розповідаємо про нові корисні інструменти для українського рітейлу в Facebook, Instagram та інших соціальних мережах.
У липні кількість користувачів соцмереж вперше перевищила 3 млрд людей по світу. Про це говорять дані звіту Global Digital Statshot, підготовленого компаніями We Are Social і Hootsuite. При цьому, згідно інформації Facebook, аудиторія цієї соцмережі перевищила 2 млрд користувачів в місяць. Головною ж новиною для українського сегменту стало те, що Facebook вперше обійшла ВКонтакте по відвідуваності на території України. Як повідомила RAU з посиланням на дослідження TNS, Facebook.com тепер на третьому місці в UAnet, а Vk.com перемістився з другого місця у червні 2017 року на 11 місце в липні. Також активно зростає Instagram – вже 15 місце (у червні – 22 місце). Що нового потенційно цікавого для рітейлу з’явилося або заявлено в Facebook та інших соцмережах в липні, в огляді RAU.
У Facebook стала доступна функція створення власної gif-анімації
Як пише The Next Web, для цього достатньо відкрити камеру і провести пальцем по екрану смартфона вправо. Тривалість гіфки лімітована декількома секундами. Також на неї можна накладати візуальні ефекти і рамки. При завантаженні анімація автоматично конвертується у формат відео. Нововведення вже доступне користувачам iOS.
Instagram тестує спільні трансляції
Instagram почав тестувати функцію спільної прямої трансляції. Вона дозволяє користувачеві вибрати свого гостя прямого ефіру. Для того, щоб додати його, необхідно натиснути відповідну кнопку в правому нижньому кутку програми. Після цього екран поділиться на дві частини. Функція вже доступна обмеженому числу користувачів, але незабаром стане доступна всім.
Facebook оновлює алгоритм ранжирування постів у стрічці новин
У найближчі місяці рітейлерам є сенс подумати про прискорення завантаження їх сайтів з мобільних пристроїв. Як повідомляє Newsroom Fb, Facebook почне віддавати перевагу тим посадам, посилання яких швидше завантажуються. Аналітики компанії звернули увагу, що якщо користувачам доводиться довго чекати завантаження сайту, вони відмовляються від цієї затії – до 40% відвідувачів залишають сторінку після трьох секунд затримки. Facebook буде враховувати такі фактори, як поточне підключення до мережі і звичайна швидкість завантаження веб-сторінки.
Реклама в Facebook Messenger тепер доступна по всьому світу
Українські рітейлери нарешті теж отримали можливість розміщувати рекламу у програмі Messenger. Реклама буде відображатися на головній вкладці програми між діалогами. При натисканні на оголошення користувач зможе перейти на сайт рекламодавця або почати діалог з його представником у Messenger.
Нові можливості таргетування та збору аудиторії в Instagram
З’явилися перші скріншоти, що в бізнес-акаунтах Facebook можна буде збирати ту аудиторію, яка лайкала або коментувала акаунт Instagram, відвідувала його чи писала в direct. Причому можна буде збирати в аудиторію тих користувачів, які взаємодіяли з рекламою в Instagram. Відмінні можливості для look-alike і знаючих таргетологів.
У веб-версії Instagram з’явилися Stories
Далеко не у всіх, як правило, надання доступу користувачам буде поступовим.
Amazon розробляє власний мессенджер
Багатофункціональний месенджер під назвою Anytime насамперед стане цікавий рітейлерам тим, що в ньому буде функція замовлення їжі. Про це повідомляє telegra.ph. Про майбутній успіх дітища Amazon можна говорити вже сьогодні тому, що в ньому будуть доступні не тільки аудіо – і відеодзвінки, але і функція прослуховування музики і надійне шифрування важливих повідомлень, наприклад, для відправки даних банківських карт. Джерела, близькі до компанії, повідомляють, що Amazon провела опитування серед покупців свого магазину, і один з респондентів зазначив, що питання анкети дають підстави припустити, що месенджер вже створено і готовий до запуску.
Нові функції для адміністраторів в Telegram
Тепер у “супергруппах” може перебувати до 10 000 учасників, і по ним доданий пошук. Адміністратори можуть наділяти користувачів новими правами (додати або видалити, додати нового адміна і т. д.). Можливі часткові обмеження дій для членів груп (тільки читання, заборона на стікери). Журнал подій дозволить переглядати дії учасників “супергрупи” за останні 48 годин.
Читайте також наш попередній огляд –
Огляд нововведень червня для бізнесу в Facebook та інших соцмережах