Новини логістики та e-commerce: Privat24 і Фокстрот, нові маркетплейси і монополія доставки
Головні новини за тиждень в сфері e-commerce і логістики: нові проекти, відкриття, призначення, аналітика і багато іншого.
В Україні з’явився новий поштовий оператор
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (НКРЗІ), внесла до Єдиного державного реєстру операторів поштового зв’язку інформацію про компанію Преміум Пакет ГМБХ Енд Ко. Кг (Київ).
Про це з посиланням на відомство повідомляє НВ Бізнес. Рішення №623 було прийнято на засіданні 26 вересня 2017 року.
Компанія надає послуги прийому, обробки, перевезення, доставки (вручення) поштових відправлень, виконання доручень користувачів щодо поштових переказів на території України і здійснює міжнародну доставку.
Компанія Преміум Пакет ГМБХ Енд Ко. Кг зареєстрована в 2011 році. Засновником компанії є фізична особа-нерезидент Ірина Акст (Німеччина). Згідно з даними компанії, вона спеціалізується на поштових (авіа) відправленнях як по Європі, так і в Країні СНД.
Монополія в доставці в українських інтернет-магазинах
Портал Retailers проаналізував способи доставки топ-25 українських інтернет-магазинів і з’ясував, що тільки два з них не пропонують послуги Нова пошта і всього один дає клієнтові можливість самостійно вибрати службу доставки. Другим за популярністю виявився оператор Meest Express, а Укрпоштою пропонують скористатися лише п’ять магазинів. Шість інтернет-магазинів не мають власної кур’єрської служби, а сім не пропонують можливості самовивезення.
28% з топ-25 не пропонують послугу самовивозу товару. Серед них – Фокстрот, Мобиллак, Bookclub.ua, Bonprix, Answear, Watsons.
Генеральним директором Meest Express призначений Володимир Ковальчук
Раніше Володимир Ковальчук обіймав посаду комерційного директора Meest Express.
Як повідомила RAU прес-служба компанії, Володимир Ковальчук має значний досвід роботи в області продажів, маркетингу, виробництва, постачання, логістики, фінансів в FMCG і b2b сегментах бізнесу. Обіймав керівні посади в компаніях, які розвивали торговельні марки АВК, Золотий урожай, Майский чай, Nestle, Gallina Blanca, Моя Сім’я.
Коментуючи ключові завдання на новій посаді, Володимир Ковальчук підкреслив, що серед пріоритетних напрямків роботи Meest Express буде впровадження нових технологій, інновації та реалізація нестандартних рішень.
Довідка. Логістична компанія Meest Express заснована в Україні в 1992 році. Зараз представлена в 13 країнах світу. Meest Group належать 14 міжнародних логістичних хабів в Канаді, Китаї, Греції, Німеччини, Італії та інших країнах. В Україні в компанії працюють 610 офісів і 1200 одиниць транспорту, які забезпечують широкий спектр послуг доставки як фізичним, так і юридичним особам.
ModnaKasta планує запустити повноцінний маркетплейс
У 2017 році онлайн-рітейлер дуже активний: МodnaKasta встигла закрити запущений торік сервіс доставки товарів з США GlobalKastа і продовжує відкривати по всій країні Центри обслуговування покупців.
Засновник проекту АндрейЛогвін розповів AIN, що компанія на 2017 рік планує запустити паралельно з основним проектом повноцінний маркетплейс. Назви проекту поки немає, серед можливих фігурують – «Полка», «Каталог» або «Маркет».
Асортимент буде складатися вже не з стокових колекцій, а й включати товари з нових – чоловічу, жіночу та дитячу одяг, іграшки, товари для будинку, спортивний інвентар, алкоголь і бакалію.
«Маркет» повинен залучити на сайт більше платоспроможну аудиторію і дозволить значно скоротити час доставки.
НБУ: Bitcoin в Україні не є платіжним засобом
Національний банк України (НБУ) визначився зі статусом Bitcoin (біткоіни), повідомляє НВ Бізнес з посиланням на finclub. Заступник голови НБУ Олег Чурій сказав, що Bitcoin не є ні валютою, ні платіжним засобом. Регулятор не може визнати криптовалюту валютою і попереджає про ризики шахрайства.
“Ми можемо сказати, що це точно не валюта, тому що немає центрального емітента. І ми не можемо визнати це платіжним засобом”, – пояснив він.
За його словами, світові регулятори не стурбовані ростом криптовалюти через їх маленькі обсяги. Вони стурбовані тільки тим, що люди можуть втратити гроші, інвестуючи в них, і шахрайством, яке може статися з ними.
Його підтримав глава НКЦБФР Тимур Хромаєв: “Немає ніякого інформаційного супроводу, немає ніякого захисту прав інвесторів”
У квітні в Японії вступив в силу законопроект, що наділяє біткоіни і іншу криптовалюту статусом платіжних засобів. Також відомо, що Південна Корея теж має намір легалізувати криптовалюту.
Минулого тижня курс біткоіну різко рушив вгору і перевищив $ 4000 за монету, подолавши різке падіння, пов’язане з повідомленнями про припинення торгів в Китаї.
Amazon почне приймати Bitcoin до оплати
Як повідомляє НВБізнес з посиланням на Squawker, найбільша в світі торгова платформа Amazon почне приймати Bitcoin (біткоіни) в якості оплати вже в жовтні цього року.
Про це заявив відомий американський інвестор і ведучий популярних подкастів Джеймс Алтачер. “Я впевнений, що Amazon почне приймати біткоіни. У них немає іншого вибору. І це буде той самий поворотний момент, який призведе до створення величезного багатства, яке ми ще ніколи до цього не бачили. Також варто пам’ятати про історичне прагнення компанії йти попереду своїх конкурентів в області рітейлу “, – пише він.
Він зазначив, що керівництво Amazon може зробити відповідну заяву 26 жовтня під час чергової телефонної конференції. Також зазначається, що головний конкурент Amazon компанія eBay вже висловила зацікавленість в біткоїні як методі оплати.
Довідка. Джеймс Алтачер – в минулому менеджер хедж-фонду, він також є засновником понад 20 компаній і автором 11 книг і численних публікацій в таких виданнях, як The Financial Times, The Street, TechCrunch, Seeking Alpha, Thought Catalog і The Huffington Post.
Оформити картку лояльності Фокстрот можна в Privat24
Мультіканальний ритейлер Фокстрот додав для своїх клієнтів можливість реєстрації в програмі лояльності в мобільному додатку Privat24.
З вересня 2017 року оформити карту лояльності Фокстроту можна буде без відвідування магазину прямо в смартфоні за допомогою мобільного банку Privat24. Покупцеві досить відкрити в своєму смартфоні додаток Privat24, зайти в розділ Дисконт і вибрати ФОКС клуб (особисті дані користувача підтягнуться автоматично). Після цього цифрова карта з унікальним штрихкодом і номером з’явиться в особистому списку користувача.
У компанії впевнені в успіху цього рішення, оскільки в мобільний додаток Privat24 вже додано 577 000 карт ФОКС клубу.
“Співпраця і сервісні продукти, розроблені спільно з ритейлерами, і, зокрема,” Фокстрот “, в рази підвищують ефективність комунікації з клієнтами і зміцнюють лояльність і до продавця, і до банку, – вважає керівник” Центру електронного бізнесу ПриватБанку Сергій Харітіч. За його словами, це допоможе клієнтам банку отримувати привілеї від продавців, не виходячи з онлайн-банку.
У минулому році торговельна мережа Фокстрот першою, як стверджують в компанії, з сектора торгівлі електронікою повністю інтегрувала свою програму лояльності з електронним банком Privat24. Карти лояльності ФОКС клуб автоматично відображаються в додатку Privat24, а зараз оформити карту можна буде без відвідування магазину прямо в смартфоні.
Made in UA: заробив перший український сервіс книжкових сюрпризів
Ідею доставляти букбокси (так звані «книжкові коробки») реалізувала команда з п’яти чоловік. Стартап BookYourBooks – сервіс доставки книжкових сюрпризів. Свою популярність букбокси отримали спочатку в США і Європі, а тепер мода приходить і в Україну.
У коробці є саме те, що створює прекрасну атмосферу для осінніх вечорів: “чай з письменниками”, солодощі і книга, яка вибирається для кожного читача індивідуально. Механізм замовлення книжкових сюрпризів простий і схожий на квест. Учасник заповнює детальну анкету, в якій вказує свої літературні уподобання, чекає два дні і отримує персональний книжковий набір включаючи книгу-сюрприз. Таким же способом можна зробити подарунок для друзів і близьких.
«Таємниця залишається до останнього моменту, – каже співзасновник сервісу, Ганна Пономаренко. – Замовник не знає, яка саме книга буде у нього в коробці, адже це сюрприз ».
Glossary Organic Products запустила нтернет-магазин органіки GLOSSARY.UA
Понад рік в компанії працювали над створенням нової онлайн платформи максимально зручною для користувачів. Органічні засоби для краси і здоров’я тепер доступні в один клік. На сайті покупець може обрати потрібний товар з 1500 позицій.
Glossary піклується про навколишнє середовищ, тому доставку здійснює в тому числі і за допомогою еко-сервісу Delfast – день в день кур’єрами на електровелосипеді.
Читайте також:
Як modnaKasta стала найбільшим українським продавцем одягу в інтернеті