
Маркетплейс Алло: середній чек мерчантів зріс на третину – до 3000 грн


Незважаючи на складні зовнішні обставини, торговельний центр демонструє сталу ефективність та впевнений рух вперед. При нульовій вакантності, комерційний відділ системно аналізує роботу діючих орендарів, споживчі запити та поведінкові тренди цільової аудиторії, щоб забезпечувати актуальність торгового простору.
У І півріччі у Злата Плаза відкрилися магазин вейпів і аксесуарів до них Vape Brothers та магазин парфумів Gross Perfume. Популярний формат pop-up успішно реалізовано у ТРЦ – протягом місяця працювала зона корейського бренду Anillo. Pop-up урізноманітнив категорію drogerie, викликав інтерес відвідувачів, а відеоогляди зони зібрали понад 150 000 переглядів в Інстаграм.
Наразі активно ведуться ремонтні роботи, і вже в серпні заплановано відкриття нових магазинів Katy Soho та Pinky, а також оновлених форматів Нова пошта і Scandal зі збільшеними площами.
У квітні Злата Плаза відзначив 15-річчя та провів ребрендинг, що відображає еволюцію і дорослішання бренду. Було оновлено вивіски з акцентом у назві на слово “Злата”, адже саме так згідно опитування понад 70% гостей називають торговельний центр. На зміну яскравому рожевому прийшов монохром, де ключовим кольором став синій як символ надійності і зрілості.
«Ребрендинг – це стратегічний крок, що символізує розвиток бренду, наше прагнення до вдосконалення та відповідності актуальним споживчим запитам», – зазначає директор Злата Плаза Олександр Оверчук.
Злата Плаза продовжує роботу над клієнтським сервісом та створенням безбар’єрного простору для всіх гостей. У лютому за власною ініціативою у загальнодоступному місці біля стійки адміністратора було встановлено дефібрилятор, а персонал торговельного центру пройшов навчання по наданню першої домедичної допомоги та користування дефібрилятором.
Запланована робота над покращенням інклюзивності ліфтів – встановлення тактильних кнопок, звукового оповіщення поверхів, а також оптимізація розташування ліфтового табло згідно інклюзивних вимог.
Активності для гостей теж змістовні і з актуальним сенсом – крім традиційних розважальних подій, у торговельному центрі відбулись тематичні лекції психолога, нутриціолога, спеціалістів реабілітаційного центру, музичні виступи в підтримку Сил оборони. Для дітей проводилися безпекові заходи за участі представників поліції та ДСНС. Маркетингові акції теж підсилили емоційний зв’язок з брендом – так, до 15-річчя Злата Плаза більше 7000 гостей взяли участь у розіграші техніки Apple, зареєструвавши понад 10 000 чеків.
Торговельний центр продовжує зміцнювати позиції і в соцмережах. За півроку сторінка ТРЦ у Facebook зросла на 7% і перевищила 72 000 підписників, у Instagram – на 5%, сягнувши понад 61 000 підписників. Середнє місячне охоплення в обох соціальних мережах – понад 3 млн переглядів. ТРЦ входить у першу десятку українських торговельних центрів за кількістю підписників.
Щоб залучити зумерів як активну категорію молодих споживачів та збільшити впізнаваність бренду, Злата Плаза активно розвиває Tik-tok, використовуючи трендові вірусні формати відео. Окремим фокусом у digital-комунікації є розвиток Telegram-каналу, що має вже більше ніж 7000 підписників, як зручного інструменту прямої взаємодії з аудиторією та оперативного інформування про події і акції ТРЦ.
Екологічна відповідальність – важлива частина щоденної роботи Злата Плаза. За шість місяців на вторинну переробку передано 7,3 тонн макулатури, 172 кг батарейок, 113 кг пластику та 137 кг скла. Від серпня 2023 сонячна електростанція на даху ТРЦ виробила більше 300 000 кВт «зеленої» електроенергії, що дозволило запобігти до 200 тонн викидів CO₂ в атмосферу. ТРЦ також проводить регулярні екоекскурсії та company-visit для студентів, учнів шкіл та садочків, під час яких ділиться власним досвідом щодо екологічних проектів та інклюзивності.
Підтримка Сил оборони України залишається ключовим пріоритетом корпоративної соціальної відповідальності. До 15-річчя Злата Плаза було передано 500 000 грн на потреби 104 бригади територіальної Рівненщини, а загалом від початку війни надано допомоги на суму понад 7,4 млн грн. Компанія системно допомагає своїм мобілізованим колегам – зокрема, передано дві зарядні станції, закуплено техніку та інше необхідне спорядження.
Окрім військових, ТРЦ допомагає ВПО з Маріуполя та Кремінної – 600 родин отримали побутову хімію, засоби гігієни, а діти з цих родин – часті гості Злата Плаза та дитячого розважального центру Леопарк. У межах партнерства з Дитячою обласною лікарнею, передано подарунки онкохворим дітям та необхідну побутову техніку для відділення.
Злата Плаза стабільно утримує високі показники відвідуваності – понад 500 000 гостей щомісяця та зміцнює позиціонування як сучасного lifestyle-хабу з акцентом на соціальну відповідальність.
“У ІІ півріччі зосередимось на посиленні tenant-mix, заплановано 7-8 відкриттів нових операторів. В пріоритеті операційна ефективність – цифровізація процесів, підвищення енергоефективності, робота над внутрішніми бізнес процесами. Надалі фокусуємося на вдосконаленні інклюзивного простору, як всередині ТРЦ так і на прилеглій території, адже сервіс та доступність – не просто стандарт, а наша філософія. Підтримка команди, турбота про гостей і системна допомоги армії – наші незмінні принципи ведення бізнесу”, – підсумовує Олександр Оверчук.
Довідка. ТРЦ Злата Плаза – торгово-розважальний центр в Рівному, який щодня відвідує близько 20 000 гостей. Загальна площа становить 17 600 кв. м, орендна – 13 000 кв. м. Серед основних торгових операторів ТРЦ – відомі національні та міжнародні бренди, в тому числі McDonald’s, Сільпо, LC Waikiki, Sinsay, Megasport, ESTRO, ССС, Будинок іграшок, MA, SOVA, Золотий Вік, Pandora, Prostor, Алло, Люксоптика та інші.