Ukrnafta розвиває мультиканальність сервісів та нарощує непаливні продажі

Ukrnafta розвиває мультиканальність сервісів та нарощує непаливні продажі

Сьогодні
  151
Оксана Дудка

Мережа автозаправних комплексів Ukrnafta продовжує розвивати мультиканальність клієнтських сервісів та нарощує показники.

«Наразі державна мережа входить в тов-3 мереж України за проливами, – зазначив виконувач обов’язків голови правління АТ «Укрнафта» Юрій Ткачук. – Триває модернізація: відкриваються сучасні мінімаркети, розширюється асортимент, оновлюється обладнання. Дякую команді Ukrnafta за стабільний розвиток, що забезпечує найкращий сучасний досвід для наших клієнтів».

Непаливні продажі у І півріччі 2025-го зросли майже на 75% порівняно з аналогічним періодом 2024 року. По групам товарів: гарячі та холодні напої +100%, хотдоги +50%, омивачі власної марки Ukrnafta +80%, оригінальний AdBlue +35%.

Картками та талонами Ukrnafta вже користується більше ніж 8300 клієнтів. Загалом з 2023 року, коли з’явилася власна B2B програма компанії, емітовано 170 000 карток, якими можна скористатися на 1503 АЗК, як наших, так і партнерських.

Розроблений та запущений наприкінці 2023 року застосунок Ukrnafta зараз має 1,5 млн активних користувачів та знаходиться в топ PlayMarket та AppStore. Щоденно його встановлюють 3000-4000 людей.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку