Плюс 47 магазинів і 248 млрд грн товарообігу: основні показники діяльності корпорації АТБ у 2024 році
Начальник управління із корпоративних комунікацій корпорації АТБ Сергій Демченко поділився результатами роботи в 2024 році.
Нові висоти
В новий 2025 рік корпорація АТБ вступила з неабиякими досягненнями. Зокрема, обсяг інвестиції компанії склав майже 15 млрд грн, що на 25%, або на 3 млрд грн, більше, ніж у 2023 році. Сума сплачених податків та зборів до бюджетів різних рівнів та спецфондів становить 30,7 млрд грн, що на 22%, або на 5,6 млрд грн більше, ніж у 2023 році (остаточна цифра буде прорахована наприкінці місяця).
Товарообіг мережі АТБ у 2024 році, за попередніми підрахунками, складає 248,3 млрд грн, що на 15%, або на 32,6 млрд грн більше, ніж у 2023 році. За цей період відкрито 47 нових магазинів, ще в 11 проведено реконструкцію. На початок 2025 року кількість діючих магазинів мережі складає 1257 торговельних об’єктів.
Створено понад 3500 нових робочих місць. Загалом, кількість співробітників корпорації АТБ на початок 2025-го складає 56 000 осіб. Надано благодійної допомоги оборонцям на суму понад 2 млрд грн.
Нові проєкти
Додатково в корпорації впровадили та реалізували ряд надважливих проєктів у сфері енергетичної безпеки, екології та цифрових інновацій. Так, понад 1200 магазинів мережі АТБ обладнали генераторами, що складає 98% від усієї мережі. Також 40 магазинів вже обладнали сонячними електростанціями, а ще 180 магазинів на стадії облаштування. На розподільчому центрі корпорації у Хмельницькому регіоні встановили газотурбінне обладнання.
В сфері екології логістичні підприємства корпорації при взаємодії з постачальниками (овочі/ фрукти) перейшли на багатооборотну пулінгову тару. Серед головних переваг пулінгової тари – міцність та екологічність. Виготовляється така багаторазова тара виключно з безпечних класів пластику, які можуть контактувати з різними видами продукції, у тому числі й харчовими товарами. Вже використовуються понад 400 000 ящиків та 15 000 піддонів такої тари. Сума інвестицій в цей проєкт склала 185 млн грн.
Також ритейлер передав на переробку в ЄС більше 213 тонн використаних батарейок (загальні обсяги збору та переробки на підприємствах у Румунії та Польщі таких небезпечних для довкілля відходів за три роки вже сягнули позначки у 420 тонн).
Серед інноваційних проєктів – запуск мобільного додатку АТБ 2.0, зручну екосистему із найнеобхіднішими сервісами. На кінець 2024 року додаток має понад 1 млн завантажень. Було впроваджено сервіс «Гаманець АТБ», який дозволяє користувачам накопичувати, зберігати та використовувати кошти у вигляді балів та розраховуватися ними у мережі. Користувачем «Гаманця АТБ» може стати будь-яка фізична особа, що має мобільний додаток АТБ.
І ще один важливий проєкт – підключення сервісу «Е-чек» для покупців. Це зручний та екологічний сервіс для збереження історії покупок в мережі магазинів. Достатньо лише налаштувати цю функцію у мобільному додатку АТБ у смартфоні.
Також ритейлер запустив нову власну торгову марку «День у День».