Підсумки 2023 року від мережі Comfy: 24 нових магазини, 1190 нових робочих місць, понад 1 млрд грн податків

Підсумки 2023 року від мережі Comfy: 24 нових магазини, 1190 нових робочих місць, понад 1 млрд грн податків

04.03.2024 08:15
  843
rau

Comfy підсумував результати роботи за 2023 рік. Серед найважливіших — зростання офлайн-мережі до 102 магазинів, збільшення частки онлайн-продажів, розвиток сервісів доставки і, як результат понад 1 мільярд гривень податків до держбюджету.

Про розвиток мережі Comfy

Ключовим напрямом розвитку Comfy у 2023 році стала регіональна експансія. За рік компанія відкрила 21 новий магазин у 15 українських містах. Сім нових магазинів Comfy — флагманського формату, це магазини площею не менше 1000 кв. м з найширшим асортиментом товарів та великою кількістю демозон та брендзон провідних виробників техніки та електроніки.

Також було відновлено роботу трьох магазинів у Харкові, Одесі та Покровську, які не працювали від початку повномасштабної війни через ризики або руйнування.

Про доставку

Ще одним пріоритетом для команди Comfy у 2023 році  стала клієнтська доставка. В компанії почали розвивати мережу регіональних складів, переглянули маршрути магістральної доставки, посилили співпрацю з поштовими операторами та реалізували багато інших проєктів та змін.
 
Завдяки цьому клієнти отримали ширшу географію власної доставки Comfy Delivery — до 25 000 населених пунктів по всій Україні, та швидку і зручну доставку “на завтра” у зручний час протягом дня. Так званий Frozen Time (час, до якого треба зробити замовлення, аби отримати його наступного дня) у більшості регіонів – опівночі, а в Києві та області – 3:00 ранку.

Про продажі онлайн

Понад 10 років команда Comfy працює в омніканальній бізнес-моделі та активно розвиває онлайн-продажі. 2023 року компанія реалізувала багато ініціатив, які були спрямовані на розширення асортименту товарів, покращення якості контенту в інтернет-магазині, підвищення ефективності digital/цифрового-просування, пришвидшення обробки та отримання онлайн-замовлень в магазинах. Як результат:

  • онлайн-продажі зросли на понад 70%;
  • частка онлайн-продажів перевищила 30% від загального обсягу продажів компанії;
  • частка мобільного застосунку Comfy в онлайн-продажах зросла удвічі.

Про нових клієнтів та нові робочі місця

Загальний обсяг інвестицій компанії Comfy у відкриття нових магазинів, розвиток мережі регіональних складів та інші проєкти 2023 року перевищив 280 млн грн. Ці інвестиції, реалізовані проєкти та успішна маркетингова стратегія дозволили залучити понад 1 мільйон нових клієнтів. Відтак, загальна клієнтська база за підсумками минулого року сягнула 11 мільйонів .
 
Як результат зростання і розвитку Comfy одразу за кількома напрямами, кількість співробітників компанії збільшилася до 4666. За рік компанія створила 1190 нових робочих місць по всій Україні. Майже 300 співробітників компанія залучила на тимчасові позиції під час високого сезону продажів (листопад-січень).

Про соціальну відповідальність

З 2014 року одним з пріоритетних напрямів благодійності та соціальної відповідальності Comfy є допомога українським захисникам  та волонтерам. З початком повномасштабної війни у лютому 2022 року компанія лише посилила цей напрям.
 
Обсяг допомоги, наданої від початку повномасштабного вторгнення, перевищив 130 млн грн. Протягом 2023 року — понад 28 млн грн. Зокрема:

  • 5,9 млн грн — на збори Фонду “Повернись живим”;
  • три вантажівки побутової техніки на суму понад 3 млн грн для допомоги постраждалим від наслідків підриву Каховської ГЕС;
  • протягом 2023 року на запити різних підрозділів ЗСУ та волонтерів було передано побутової техніки та електроніки на майже 17 млн грн.

Генеральний директор компанії Comfy Ігор Хижняк з 2014 року бере особисту участь у волонтерському русі. Від початку вторгнення керівник компанії передав та відремонтував понад 100 автівок, а в грудні 2023 року підтримав проведення першого чемпіонату Української військової ліги з футболу серед команд військовослужбовців Збройних сил України та інших складових Сил оборони України.
 
Наприкінці року компанія запустила спеціальний проєкт  “Добро несеться” (лінійка благодійної колекції одягу), 100% прибутку від продажу якої ритейлер перераховує до Фонду “Повернись живим”.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку