5 травня RAU-вебінар “Міграція в онлайн. Нова реальність рітейлу”

5 травня RAU-вебінар “Міграція в онлайн. Нова реальність рітейлу”

30.04.2020 12:13
  1179
rau

5 травня Асоціація рітейлерів України проведе онлайн-зустріч, спікерами якої виступлять Дмитро Покидченко – маркетинг-директор компанії Стар Лінк груп, ексклюзивного представник марки New Balance в Україні, Максим Козенко – CTO FONDY і Юлія Мельник – е-commerce manager LC Waikiki. Модератором виступить Вадим Орлов – CEO мережі магазинів Антошка.

Цей текст доступний також російською мовою

Запрошуємо взяти участь в онлайн-конференції “Міграція в онлайн. Нова реальність рітейлу”.

  • Дата: 5 травня
  • Час: 16:00 – 17:00

* Участь безкоштовна.

Теми онлайн-зустрічі:

1. Карантин підштовхнув багато бізнесів терміново переходити в онлайн і змінювати процеси. Чи варто піддаватися загальній паніці?
2. Які п’ять етапів повинен пройти бізнес на шляху до налаштованих і налагоджених онлайн-продажів?
3. Головні противники міграції. Що може ускладнити процес переходу?
4. Досвід компаній, які успішно завершили перехід.

Спікери:

Дмитро Покидченко – маркетинг-директор компанії Стар Лінк груп, ексклюзивного представника марки New Balance в Україні

Компанія керує 21-м офлайн-магазином New Balance в семи містах України та онлайн-магазином бренду. Також Стар Лінк груп співпрацює з дистрибуторами.

Всього у компанії 96 партнерських магазинів в 33-х містах.

 

Максим Козенко – CTO FONDY

Тема презентації: як почати продавати в онлайні. Запускаємо інтернет-магазин з бюджетом в 0 грн

Тези презентації:

  • Статистика онлайн-продажів в період карантину. Які ніші залишилися на плаву та примножили прибуток
  • Основні складнощі, з якими стикається бізнес при переході в онлайн на початкових етапах
  • Які існують варіанти переходу і скільки це коштує
  • Прийом онлайн-платежів на сайті та у соціальних мережах, як важлива складова успішного онлайн-бізнесу. Як зробити так, щоб всі платежі від клієнтів дійшли до продавця
  • Кейси компаній, які успішно пройшли шлях переходу в онлайн. Секрети організації прийому платежів у великих українських маркетплейсах

FinTech компанія FONDY – розробник сервісу, за допомогою якого будь-який підприємець може підключити прийом онлайн-платежів на сайті або в мобільному додатку від клієнтів з усього світу. Сервіс підтримує більше 50-ти платіжних методів, серед яких карти Visa і Mastercard, інтернет-банкінг популярних європейських банків, локальні методи (Trustpay, Alipay, iDEAL), мобільні гаманці Apple Pay і Google Pay.

Юлія Мельник – е-commerce manager LC Waikiki

Турецький бренд LC Waikiki вийшов на український ринок у 2013 році, і за цей час зумів стати одним з найбільших рітейлерів одягу в країні. Компанія швидко масштабувала бізнес і зараз мережа власних магазинів LC Waikiki в Україні налічує більше 30-ти торгових точок загальною площею понад 40 000 кв.м. При цьому LC Waikiki не зменшує обертів, плануючи розширити мережу до 60-ти магазинів вже до 2023 року. Поряд з офлайн-точками, в Україні компанія розвиває і онлайн-магазин, запущений в кінці 2018 року.

Модератор:

Вадим Орлов – CEO мережі магазинів Антошка 

Мережа магазинів Антошка входить до складу RedHead Family Corporation і налічує 41 магазин в 17-ти містах України. Перший магазин Антошка був відкритий в Одесі в 1997 році. До складу мережі входить також магазин іграшок Казка Нова в Києві. Унікальність формату мережі Антошка для України – наявність трьох ключових категорій товарів: харчування та догляд за дитиною (Baby care), іграшки (Fun), перукарня, а також одяг і взуття (Fashion).

 

  • Дата: 5 травня
  • Час: 16:00 – 17:00

Контактна особа з питань реєстрації:

Олеся Кобцева / Client manager (+38 (050) 313 74 53 / o.kobceva@rau.ua)

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку