5 травня RAU-вебінар “Міграція в онлайн. Нова реальність рітейлу”

5 травня RAU-вебінар “Міграція в онлайн. Нова реальність рітейлу”

30.04.2020 12:13
  1710
rau

5 травня Асоціація рітейлерів України проведе онлайн-зустріч, спікерами якої виступлять Дмитро Покидченко – маркетинг-директор компанії Стар Лінк груп, ексклюзивного представник марки New Balance в Україні, Максим Козенко – CTO FONDY і Юлія Мельник – е-commerce manager LC Waikiki. Модератором виступить Вадим Орлов – CEO мережі магазинів Антошка.

Цей текст доступний також російською мовою

Запрошуємо взяти участь в онлайн-конференції “Міграція в онлайн. Нова реальність рітейлу”.

  • Дата: 5 травня
  • Час: 16:00 – 17:00

* Участь безкоштовна.

Теми онлайн-зустрічі:

1. Карантин підштовхнув багато бізнесів терміново переходити в онлайн і змінювати процеси. Чи варто піддаватися загальній паніці?
2. Які п’ять етапів повинен пройти бізнес на шляху до налаштованих і налагоджених онлайн-продажів?
3. Головні противники міграції. Що може ускладнити процес переходу?
4. Досвід компаній, які успішно завершили перехід.

Спікери:

Дмитро Покидченко – маркетинг-директор компанії Стар Лінк груп, ексклюзивного представника марки New Balance в Україні

Компанія керує 21-м офлайн-магазином New Balance в семи містах України та онлайн-магазином бренду. Також Стар Лінк груп співпрацює з дистрибуторами.

Всього у компанії 96 партнерських магазинів в 33-х містах.

 

Максим Козенко – CTO FONDY

Тема презентації: як почати продавати в онлайні. Запускаємо інтернет-магазин з бюджетом в 0 грн

Тези презентації:

  • Статистика онлайн-продажів в період карантину. Які ніші залишилися на плаву та примножили прибуток
  • Основні складнощі, з якими стикається бізнес при переході в онлайн на початкових етапах
  • Які існують варіанти переходу і скільки це коштує
  • Прийом онлайн-платежів на сайті та у соціальних мережах, як важлива складова успішного онлайн-бізнесу. Як зробити так, щоб всі платежі від клієнтів дійшли до продавця
  • Кейси компаній, які успішно пройшли шлях переходу в онлайн. Секрети організації прийому платежів у великих українських маркетплейсах

FinTech компанія FONDY – розробник сервісу, за допомогою якого будь-який підприємець може підключити прийом онлайн-платежів на сайті або в мобільному додатку від клієнтів з усього світу. Сервіс підтримує більше 50-ти платіжних методів, серед яких карти Visa і Mastercard, інтернет-банкінг популярних європейських банків, локальні методи (Trustpay, Alipay, iDEAL), мобільні гаманці Apple Pay і Google Pay.

Юлія Мельник – е-commerce manager LC Waikiki

Турецький бренд LC Waikiki вийшов на український ринок у 2013 році, і за цей час зумів стати одним з найбільших рітейлерів одягу в країні. Компанія швидко масштабувала бізнес і зараз мережа власних магазинів LC Waikiki в Україні налічує більше 30-ти торгових точок загальною площею понад 40 000 кв.м. При цьому LC Waikiki не зменшує обертів, плануючи розширити мережу до 60-ти магазинів вже до 2023 року. Поряд з офлайн-точками, в Україні компанія розвиває і онлайн-магазин, запущений в кінці 2018 року.

Модератор:

Вадим Орлов – CEO мережі магазинів Антошка 

Мережа магазинів Антошка входить до складу RedHead Family Corporation і налічує 41 магазин в 17-ти містах України. Перший магазин Антошка був відкритий в Одесі в 1997 році. До складу мережі входить також магазин іграшок Казка Нова в Києві. Унікальність формату мережі Антошка для України – наявність трьох ключових категорій товарів: харчування та догляд за дитиною (Baby care), іграшки (Fun), перукарня, а також одяг і взуття (Fashion).

 

  • Дата: 5 травня
  • Час: 16:00 – 17:00

Контактна особа з питань реєстрації:

Олеся Кобцева / Client manager (+38 (050) 313 74 53 / o.kobceva@rau.ua)

 


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  517
Усі новини ринку