Наталя Назарчук, Eva.ua: Як попри війну розвивається е-commerce в Україні

Наталя Назарчук, Eva.ua: Як попри війну розвивається е-commerce в Україні

22.03.2024 08:45
  1025
rau

Керівниця операційного напряму eva.ua розповіла про тренди в е-commerce в 2024 році та чому маркетплейси продовжать вигравати у маленьких підприємств.

Керівниця операційного напряму eva.ua Наталя Назарчук в інтерв’ю PaySpace Magazine розповіла, на що звернути увагу гравцям ринку, які розвивають е-commerce, про зростаючу довіру до онлайн-покупок, неактуальність платежів у крипто валюті в мережі та використання ШІ.

Про тренди в е-commerce в 2024 році

Посилення конкурентів на ринку доставки. Будуть виходити нові гравці, як-то: Uklon Delivery, Glovo On-Demand, silpo.ua, Rozetka delivery тощо. Нова пошта та Укрпошта будуть ще більше автоматизуватися та збільшувати мережу поштоматів. Тож всім гравцям ринку треба буде вдосконалюватися, щоб бути на рівні та не втратити позиції.

Розвиток та перерозподіл ринку соцмереж. Instagram зупинився в зростанні. TikTok, LinkedIn, Twitter зростають, інші – втрачають. Тож з одного боку це змінить структуру рекламних бюджетів та формат взаємодії з клієнтами в соцмережах. З іншого боку – соцмережі продовжують розвивати комерційну частину та стануть більш відчутними конкурентами й в України. Зріст демонструє TikTok, як маркетинговий майданчик та live-інструмент C2C продажів.

Велики продовжують зростати. Маркетплейси будуть зростати і надалі, розвиваючи асортимент, унікальні сервіси та власну інфраструктуру та тим самим виграючи у маленьких підприємств.

Посилиться кібербезпека. Війна в цілому і кейси попереднього року (Київстар з них — найяскравіший) вплинуть на розвиток всередині бізнесів напряму кіберзахисту, бета-систем, додаткової авторизації тощо.

Також попри розвиток та успішний досвід послуги BNPL, все ж таки український ринок наразі не готовий до її агресивного запуску. Але надалі це буде змінюватися.

Ще в Україні довіра до онлайн-покупок та майданчиків е-commerce зростає, тож однозначний тренд, як в світі, так і у нас в країні – це функція підписки (автосписання) за екстрапослуги (Prime, Netflix, Youtube Premium тощо). Вона вже є на ринку і дає класні результати для систематизації доходів компаній, зростання LTV та покращення рівня сервісів для клієнтів.

Про платежі в криптовалюті та використання ШІ-технологій

В мережі Eva криптовалюта поки не в пріоритеті, хоча на початку війни такий проєкт планували. Річ в тому, що ЦА – це жінки у віці 20-50 років, які здебільшого не використовують криптогроші.

Проте ШІ мережа активно впроваджує в логістиці, клієнтському сервісі попередженні фрод-поведінки, прогнозуванні та навіть в автоматизації внутрішніх процесів взаємодії співробітників з компанією. Також на 2024 рік запланували проєкти інтеграції ШІ в напрямках розробки товарного і маркетингового контенту, персоналізації пропозиції та онлайн-сервісів для клієнтів.

Про вектор розвитку

В мережі продовжують збільшувати асортимент та поповнювати його новими категоріями, покращують сервіс та терміни доставки, а також розглядають міжнародну експансію, доточують додаток та онлайн-сервіси оплати.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку