
Deeployalty інтегрувала картку лояльності Varus у Sense SuperApp: бонуси автоматично, покупки без зайвих кроків


Для чого поштово-логістична група Meest інвестує $30 млн у будівництво нового логістичного терміналу під Львовом.
Meest працює на ринку поштових послуг у сегментах B2B, B2С та С2С та надсилає щорічно близько 30 млн посилок у понад 70 країн світу. Має мережу міжнародних хабів у 17 країнах, пише Forbes Україна.
Проте навесні 2025 року на ділянці 5,5 га під Львовом група компаній Meest почала будівництво нового логістичного комплексу площею 24 000 кв. м, який оброблятиме до 1 млн посилок на добу. Його планують завершити у квітні 2026-го.
За словами Марти Янків, Global CMO групи, у новому хабі працюватимуть ключові бізнеси групи: Rosan, Meest Пошта, Meest Cargo, Meest Shopping та Meest International. Для кожної компанії передбачені окремі приміщення, облаштовані за стандартами складів класу «А» і обладнані сучасними сортувальними лініями. Термінал матиме автономне енергозабезпечення завдяки сонячній електростанції на 700-1000 кВт.
Наталія Сокирко, керівниця департаменту складської та промислової нерухомості Expandia, представниця CBRE в Україні та Молдові, вважає, що для Meest це реальний шанс зміцнити позиції, бо консолідація всіх бізнес-напрямків під одним дахом – якісно інший рівень швидкості, сервісу та оперативної ефективності, що дасть змогу збільшити частку ринку в сегменті e-commerce логістики.
Також група має ще один термінал площею 10 000 кв. м поблизу аеропорту «Жуляни» в Києві та мережу з 61 вантажного хаба по всій Україні. Внутрішньоукраїнські операції приносять Meest менше половини доходу, пояснював власник компанії Ростислав Кісіль навесні 2024-го. За даними YouControl, торік виторг групи зріс майже на 78% – до 9,26 млрд грн.
Для порівняння виторг Нова пошта торік зріс на 22,8% – до 44,8 млрд грн. 90% виторгу компанії приносить бізнес в Україні.
Виторг Укрпошта в 2024-му зріс на 8% – до 12,98 млрд грн. Чистий збиток за підсумками року сягнув 413 млн грн. На ринку міжнародної пошти частка Укрпошта – понад 50%, на ринку внутрішніх посилок – приблизно 10–15%.
Джерело: Forbes Україна