Місія здійсненна: 10 трендів як зберегти клієнта в найближчому майбутньому
Пандемія COVID-19 стала каталізатором стрімкого розвитку онлайн-технологій: як адаптуватися під реалії і зберегти позиції на ринку.
Цей текст доступний також російською мовою
Аналітики стверджують, що в сучасних умовах утримати позиції зможуть лише ті компанії, які точно знають відповідь на питання: як послуга/товар впливає на поліпшення життя клієнтів? Це питання ще більш актуальне якщо компанія продає товари і послуги широким верствам населення. Як адаптуватися під реалії і зберегти позиції на ринку, в колонці для RAU на це та інші питання відповідає Marketing & Communication Manager компанії Consulting for Retail Камілла Костенко.
Діджиталізація вже більше десяти років впливає на те, як люди роблять покупки. При цьому пандемія COVID – 19 стала каталізатором стрімкого розвитку технологій. Зміни в поведінці і перевагах споживача сприяють креативу – “тут і зараз” – і появі нових рішень, покликаних забезпечити потреби клієнта. Пошук нових технологій і прогрес в удосконаленні вже наявних очевидний, як ніколи.
Створіть умови, при яких людина буде себе почувати в безпеці:
- впровадьте систему для безконтактного замовлення та отримання продукції в магазині або ресторані (система Click&Collect);
- організуйте доставку продукції до дверей;
- створіть можливість розважатися віртуально і багато іншого
Ці 10 трендів, які виділяють аналітики та експерти з різних областей, здатні допомогти утримати клієнта і створити з ним якісно нові відносини в найближчому майбутньому.
1. Мисліть масштабніше
Майбутнє змінюється швидше, ніж ми можемо собі уявити. Інтелектуальні технології досі здавалися нішею. Але розрив між нішею і мейнстрімом, очевидно, невеликий. Те, що вчора було неочевидною перевагою, сьогодні-must have.
2. Доповнена реальність в реальності
Вже завтра шопінг значно доповнить віртуальна реальність. Технології, які прискорять процес прийняття рішень, знизять кількість дотиків до здійснення вибору і вплив людського фактора, стануть необхідним елементом успішного бізнесу.
3. Дивіться ширше на можливості вашої бізнес-категорії
Розумні екрани, сенсорні панелі і датчики дозволять власникам медіа-каналів, брендам і роздрібним мережам стати дослідниками ринку, постачальниками послуг і навіть борцями зі злочинністю. Об’єднаний технологіями світ – це бізнес-можливість.
4. Зосередьтесь на вигодах для споживачів
Цього можна домогтися якісним збором даних і увагою до проблем конфіденційності, які їх хвилюють. Важливо знайти баланс між дотриманням законів і турботою про потреби і вигоди для кожного клієнта.
5. Використовуйте уяву і креатив
Завдяки технологіям і даним будуть розвиватися «розумні міста». Технології створюються завдяки людському креативу. Вже до 2050 року прогнозується, що міські жителі складуть 68% від усієї чисельності населення планети, і першість буде за «розумними містами».
6. Будьте готові до ривка
Аналітика, зібрана за час самоізоляції, допоможе зробить ривок вперед після скасування карантинних заходів. Найбільш актуальні смарт-дані – це компіляція інформації з особистого досвіду з загальнодоступною статистикою.
7. Новий торговий майданчик
Така технологія як “розумні екрани” може стати торговим майданчиком в “smart-місті”, демонструючи і поширюючи послуги, що представляють цінність для споживачів. Хоча здається, що ще рано для прагматичного придбання out-of-home медіа, та й процес не такий простий, як покупка ТБ або онлайн-каналу, але будьте пильні – цей час вже близько.
8. Ви або хтось інший
Сервіси, які “розумні міста” зможуть запропонувати завдяки “розумним рішенням”, будуть надаватися абсолютно різними організаціями: великим рітейлом, дата-центрами, магазинами біля дому.
9. Простота використання не означає низьку ефективність
Технології, які стануть нормою для рітейлу і не тільки, будуть прості у використанні, але це зовсім не означає, що вони будуть неефективні. Як і сучасні смартфони, які вже давно є засобами не тільки для телефонного зв’язку, нові «розумні» екрани, столи, примірочні, каси та інші технологічні рішення зможуть зібрати сотні корисних метрик і розповісти про споживача дуже барвисту історію.
10. Будьте ближчими до технологій, розробляйте і впроваджуйте їх
Дбайте про клієнта так, як цього не робив ще ніхто, і лояльність до бренду буде міцніти з кожною новою взаємодією.
Читайте також –
Павло Щербаков, СЕО Consulting for Retail про виклики, завдання і тренди рітейлу в 2020 році