Євген Клопотенко – новий селебріті-бренд в портфелі компанії Art Nation Agency

Євген Клопотенко – новий селебріті-бренд в портфелі компанії Art Nation Agency

06.09.2019 08:00
  412
Микола Маранчак

Кулінарний експерт №1 в Україні Євген Клопотенко новий селебріті-бренд у портфелі компанії Art Nation Agency.

Як повідомила RAU прес-служба компанії, відтепер агентство Art Nation управляє комерційними правами бренду і представляє інтереси Євгена Клопотенко в b2b-просторі. Це відкриває нові можливості для виробників продуктів харчування, фуд-рітейлерів і компаній, які прагнуть в колаборації з експертом покращувати культуру харчування країни. Art Nation Agency пропонує наступні можливі послуги з новим брендом: ліцензування товарів, промокампанії, Private label, спонсорство, product placement, ділові заходи.

Євген Клопотенко автор популярного сайту рецептів klopotenko.com і відомий кулінарний експерт. За його акаунтами в соціальних мережах стежить півмільйона фоловерів, а відео з рецептами на YouTube-каналі подивилися вже майже мільйон осіб. Євген Клопотенко відомий як кулінарний експерт “Сніданку з 1+1″ та ведучий програми” Енеїда” на UA: Перший.

Вибір партнера це відповідальний процес. Тому я зазвичай дуже ретельно підходжу до цього. Радий почати співпрацю з Art Nation Agency, тому що наші цінності в цьому відношенні збігаються. Упевнений, що наша співпраця буде плідною“, коментує Євген Клопотенко.

“Люди люблять людей. Саме тому ми розвиваємо селебріті-маркетинг в Україні. Це ефективний інструмент для взаємодії з аудиторією. Ми розширили наш портфель брендів новим ім’ям. Євген Клопотенко професіонал, який говорить зрозумілою мовою. Кожен його рецепт це чарівне поєднання простих інгредієнтів. Співпраця з ним відкриває нові можливості: ми будемо створювати продукти-блокбастери від кулінарного експерта №1 в Україні і разом з партнерами покращувати культуру харчування. З тими, хто хоче долучитися до гастрономічної національної історії, ми вже ведемо переговори. Колаборація з відомим кулінарним експертом дає чимало переваг вашого бізнесу, але головне це збільшення продажів і посилення іміджу. До цього ми і прагнемо”, коментує генеральний продюсер Art Nation Agency Едуард Ахрамович.

Читайте також

Едуард Ахрамович, Art Nation Agency: ВТМ може виграти конкуренцію з відомим брендом


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку