ВТМ в умовах війни: як EVA розширює асортимент продукції під власними торговими марками

ВТМ в умовах війни: як EVA розширює асортимент продукції під власними торговими марками

31.05.2023 11:50
  1300
rau

За кілька місяців на полицях найбільшої в Україні мережі з продажу парфумерії та косметики – EVA з’явиться нова торгова марка декоративної косметики з Кореї. Цього року ТОВ «РУШ», що керує Лінією магазинів EVA, запропонує покупцям рекордну кількість товарів ВТМ – до 80 найменувань подарункових пропозицій на свята, а також розширить асортимент б’юті-гаджетів.

Як повідомила RAU прес-служба компанії, мережа посилила портфель ВТМ жіночої гігієни прокладками з натуральним покриттям, що важливо для жінок, які віддають перевагу максимально натуральним товарам. “Усі ці продукти випускаються під власними торговими марками мережі, – розповідає Галина Ободець, керівник департаменту власних торгових марок мережі EVA. – Також працюємо над розширенням асортименту в інших категоріях”.

Private label займає суттєву частку в продажах EVA. У 2022 році в натуральному вимірі вона склала 30,6%, в грошовому – 21,7%. Товари private label присутні майже в усіх товарних категоріях, а після початку повномасштабного російського вторгнення їхні продажі почали зростати. “Бо на вибір покупців зараз впливає ціна. Окрім того, через відсутність звичних брендів, клієнт обирав товари серед наявних, і таким чином міг познайомитись з новою для нього ТМ. Однак найбільший поштовх у продажах відчули консервативні косметичні категорії. Це зазвичай доглядові товари, як от засоби для волосся, обличчя, в тому числі декоративна косметика», – розповідає топ-менеджер.

Більша частина, а це близько 60% асортименту товарів, виробляється на підприємствах Польщі, Італії, Туреччини, Китаю, Франції та інших країн. Решта – на українських заводах. Після початку війни EVA, як і решта рітейлерів, зіштовхнулась із логістичними труднощами. “Першочерговою задачею було забезпечити стабільні поставки товарів, оцінити можливі ризики, віднайти правильні рішення і взагалі оцінити, як виглядатиме портфель мережі завтра, – додає Галина Ободець. – До війни ми мали понад 70 партнерів з України. В перший місяць після початку повномасштабного вторгнення продукцію нам продовжили відвантажувати шість-сім вітчизняних виробників».

Пошук партнерів серед національних виробників був складним.  «Але минулий рік приніс нам, мабуть, найбільший приріст нових контрактів за останні роки. З нами співпрацюють 14 нових виробників. Для кількох з них виробництво продукції під власною торговою маркою рітейлера – це новий проект», – каже Галина Ободець. 

Ряд європейських виробників майже не змінили умови співпраці попри поточні ризики для бізнесу. Хоча бізнес-угоди з українськими компаніями неможливо застрахувати. Однак партнери не відмовляються від роботи з EVA через хорошу репутацію та історію тісних відносин.

У EVA високі вимоги до якості продукції. Тому кожен запит починається з технічного завдання, розписаного до деталей, враховуючи конкретні фізичні, хімічні показники, які можна виміряти в лабораторії, та важливі споживчі властивості. «Ми впровадили обов’язкове лабораторне тестування тендерних зразків на етапі розробки продукту та пошуку альтернативного партнера. Наразі це дає можливість, приймаючи рішення про співпрацю, спиратися не тільки на комерційні показники та відгуки цільової аудиторії, а й на беззаперечну оперативну лабораторну оцінку якісних показників», – підкреслює Галина Ободець.

Високу якість продукції під власними торговими марками EVA неодноразово підкреслювали авторитетні журі. Мережа традиційно бере участь у двох найважливіших для всього світу конкурсах для товарів під власними торговими марками – Vertex Awards та Private Label Manufactures Association International Salute to Excellence Awards. У першому оцінюють дизайн, а в другому – власне проекти. На International Salute to Excellence Awards цього року було представлено понад 500 проектів, і у двох категоріях є товари-переможці від EVA. Це крем-спрей для волосся 15 в 1 ABOUT hair Кератинове розгладження та очищувальні кульки для обличчя ABOUT face Anti-Pollution. На Vertex Awards цього року срібло в категорії BEAUTY здобула парфумована вода-унісекс Fabien Marche Alchimiste An02.

Зараз EVA працює над сотнями зразків нової продукції, які потраплять на полиці магазинів. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку