
Чернігівський ТРЦ Hollywood Mall першим з ТРЦ в Україні інтегрує чат-бот зі штучним інтелектом


Компанія Comfy підсумувала роботу за шість місяців 2025 року. Серед ключових результатів: зростання виторгу на 19%; 992 млн гривень сплачених податків та зборів; 9,3 млн грн на підтримку Сил оборони України.
Драйвером зростання продажів став активний розвиток e-commerce напряму, зокрема розширення онлайн-асортименту, ефективна стратегія просування, розвиток логістичних сервісів та мобільного додатку. Завдяки цьому частка онлайн-продажів Comfy перевищує 30%. При цьому онлайн-продажі у грошах зростають удвічі швидше за ринок: +27% до показників першого півріччя 2024 року проти 15% зростання ринку.
Мобільний застосунок генерує 27% всіх онлайн-продажів компанії. Кількість встановлень за січень-червень 2025 року на 28% більша за показник за аналогічний період минулого року. Частка щомісячно активних користувачів (MAU) додатку компанії зросла за рік на 50%.
Також команда ритейлера продовжує щорічне оновлення та реформат мережі магазинів. Основне завдання оновлення та реформату — підлаштувати магазин під зміни попиту й асортименту та переналаштувати процеси в магазинах. До завдань реформату додалося оновлення зони видачі інтернет-замовлень, чого вимагає подальше зростання онлайн-продажів компанії.
У І півріччі 2025 року компанія зафіксувала впевнене зростання попиту майже у всіх категоріях техніки. Найбільше — у дрібній побутовій техніці із середнім приростом +32% та аксесуарах +34%, що знову очолили список «хітів продажів». Лідерами є мультипечі, продажі яких залишаються стабільно високими — +248,1% до показників І півріччя 2024 року. До топу товарів увійшли зволожувачі повітря (+59%), кавомашини (+40%) та пароочисники (+37%). Також з року в рік продовжує зростати категорія техніки для догляду — стайлери (+62%), епілятори (+61%), електричні зубні щітки (+57%). У великій побутовій техніці найбільше зростання показали кондиціонери (+84%), сушильні та посудомийні машини (+46% та +22% відповідно), попит на які зріс зокрема завдяки стабільній ситуації з енергопостачанням. У сегменті цифрової та аудіо-відео-техніки стабільне зростання у першому півріччі 2025 року показали домашні аудіосистеми (+184%), об’єктиви для фотокамер (+172%), фотокамери (+53%) та планшетні комп’ютери (+49%). Попит на мультипечі вплинув на зниження продажів схожих за функціоналом товарів — мультиварок (-6,3%), вафельниць, грилів (-12%). Окрім того, зниження продажів зафіксовано в нішах, які «перегрілися» минулого року, — павербанки та зарядні станції, а також морозильні камери, транспорт.
Компанія Comfy як відповідальний український бізнес продовжує розвиток соціальних ініціатив. Крім багаторічного вектора підтримки Сил оборони України, обсяг якої від початку року склав 9,3 млн гривень, важливим напрямом став розвиток проєктів з безбар’єрності.
Так, у червні компанія запустила проєкт «Години тиші» для підтримки людей з ПТСР та розладами аутистичного спектру. Щодня до 12:00 у торгових залах мережі зменшується яскравість освітлення, рівень шуму та музичний супровід, вимикаються телевізори та інформаційні панелі з динамічними зображеннями.
Також компанія з’явилася на мапах безбар’єрності ЛУН. Компанія перевірила рівень доступності 110 магазинів у 23 областях України. На мапу безбар’єрності додано інформацію про доступність входів, наявність пандусів, автоматичних дверей, ліфтів, місць для паркування та доступних санвузлів у ТРЦ, де розташовані магазини. Усі ці дані передано до ЛУН та перенесено на інтерактивну карту, де кожен охочий може знайти найближчий комфортний магазин Comfy, який враховує потреби маломобільних груп населення.
Comfy зберігає статус Lovemark-компанії українців у категорії «Техніка та електроніка». Це вдруге засвідчила національна премія Ukrainian Customer Experience Excellence Awards-2025. Крім того, у рамках премії компанія здобула три нагороди в номінаціях:
Мобільний додаток ритейлера увійшов до шорт-листа національної премії Mobile First Award 2025 у категорії «Найкращий застосунок для e-commerce». Журі відзначили зручний UX/UI-дизайн, легкість навігації, персоналізовані пропозиції, інтеграцію з програмою лояльності та безшовний досвід покупки в один клік.
IT-директор компанії Сергій Гаврилов здобув перемогу в престижній премії Best CIO 2024 у категорії «Ритейл і торгівля». Це визнання впроваджених digital-рішень та сміливих інновацій, які забезпечують стабільність, масштабованість і технологічну гнучкість Comfy.