Усім спорт: як Apollo Next завойовує ринок бюджетних фітнес-клубів

Усім спорт: як Apollo Next завойовує ринок бюджетних фітнес-клубів

20.02.2024 08:30
  1153
rau

24 січня у ТРЦ Ocean Plaza відкрився новий спортивний клуб Apollo Next, який став сьомим простором мережі. Загалом за час повномасштабної війни спортивний оператор встиг відкрити чотири нові простори у топових ТРЦ Києва.

Окрім того, 21 березня планує ще два відкриття в ТЦ Фестивальний (Київ) та у ЦУМ “Київський шлях” (м. Бориспіль) та веде переговори з орендарями щодо відкриття більш ніж двадцяти нових спортивних клубів протягом двох наступних років.

В компанії, яка входить до групи Fozzy Group, називають вагомі причини для досить швидкого розширення:

  • Минулого року мережа успішно адаптувала свою бізнес-модель до роботи в умовах війни;
  • Зараз клієнти спортивних клубів демонструють вищий, ніж до війни, рівень залученості до занять спортом. Це пояснюється меншим різноманіттям дозвілля, необхідністю справлятися з постійним стресом та більш свідомим підходом до свого здоров’я;
  • Apollo Next відкриває свої спортивні клуби в ТРЦ. А орендодавці зараз мають потребу в оновленні та розширенні tenant mix, що дозволяє компанії домовлятись про оренду на вигідних умовах. До того ж, спортивний фітнес-оператор з понад 1000 відвідувачів на день є ласим якірним орендарем для будь-якого ТРЦ;
  • У ніші бюджетних спортивних клубів Apollo Next майже не має системних конкурентів, тому мережа легко отримує дуже хороші локації. До прикладу, середня площа спортивного простору Apollo Next становить 1300 кв. м, що приблизно удвічі більше, ніж площа невеликих гравців і вдвічі менше від площі великих спортивних клубів з розширеним набором послуг.

Як не дивно, але теперішньому розквіту спортивних клубів також сприяв бурхливий розвиток електронної комерції, адже саме спортивні та фітнес-клуби стали основними претендентами на площі, які звільняються у ТРЦ та ритейл-парках. Можливо, з цієї причини американські оператори частіше називають спортивні клуби магазинами (store – англ.).

Також розвитку спортивних клубів сприяє і тренд на активний спосіб життя, який активно просувається в соціальних мережах. А в Україні додатковий тиск на ринок комерційної нерухомості чинять військові дії. Позитивні наслідки для фітнес-індустрії принесла й пандемія коронавірусу, через яку більшість офісних працівників перейшли на віддалений режим роботи, а отже у них з’явився додатковий час на спорт.

Аналітики лондонського офісу Cushman & Wakefield у статті для Financial Times зазначають, що ринок офісної нерухомості зараз має далекий від відновлення до рівня 2019 (-40% на поточний момент) і, можливо, ніколи не повернеться до колишніх значень. Віддалений та гібридний формати роботи стали популярними, що позитивно впливає на відвідуваність спортивних клубів.

Зараз компанії віддають перевагу меншим за площею, але якіснішим локаціям. А наявність спортивного клубу та хорошої парковки має додаткову цінність для орендаря. 

І хоча часті повітряні тривоги та періодичні рейди ТЦК дещо ускладнюють діяльність компанії, мережа Apollo Next має чіткий план щодо розширення, оскільки вірить в Україну, має власну візію майбутнього та амбіційну стратегію щодо свого розвитку.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку